شام لاکچری بکام با مسی و بوسکتس +عکس

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، دیوید بکام چندین تصویر را از مهمانی شام با ستاره‌های تیمش به همراه همسرانشان به اشتراک گذاشت.

لئو مسی و سرخیو بوسکتس ، این روزها از شروع دورانشان در باشگاه اینتر میامی نهایت لذت را می‌برند. این جمعه در یک مهمانی شام به دعوت دیوید بکام و خورخه ماس آن‌ها مشغول آشنایی با شهر جدیدشان بودند. همسران آن‌ها نیز در این مهمانی حضور داشتند.

مکانی که بکام برای دعوت از مسی و بوسکتس انتخاب کرده بود، یک رستوران معروف بود. گکو، یک رستوران ژاپنی است. خواننده پورتو ریکویی، بد بانی و یک تاجر به نام دیویدگروتمن، مالکان این رستوران هستند. مهمانان بکام در این رستوران توانستند از یک شب آرام لذت ببرند و از آن برای تقویت روابط میان خود استفاده کنند.

بکام و مسی و بوسکتس

دیوید بکام در پستی در اینستاگرام نوشت: "یک شام عالی... خانواده." و از سوی دیگر لیونل مسی عکس‌هایی را از این شب با  عنوان: "یک شب با دوستان" به اشتراک گذاشت.

این دو بازیکن اسبق بارسا، باید خود را برای مرحله یک سی و دوم نهایی لیگ کاپ آمریکا آماده کنند. آنها به همراه تیمشان در روز چهارشنبه،  2 آگوست در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت و رقیب آن‌ها تیمی بین هوستون دینامو، اورلاندوسیی یا سنت لاگون خواهد بود.

کدخبر: 913901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟