استقلال هافبک محبوب نکونام را می خرد/خطیر مانع آبی پوش شدن حسین زاده!

به گزارش رکنا به نقل از خبر ورزشی ، یکی از بازیکنانی که علی خطیر به شدت دنبال جذب اوست روبرتو تورس هافبک اسپانیایی فصل گذشته فولاد خوزستان است.این بازیکن نمایش نسبتاً خوبی در فولاد داشت و نکونام معتقد است که در استقلال بیشتر و بهتر می‌تواند توانایی‌های خود را نشان بدهد.

در شرایطی که محبی و قایدی از استقلال رفتند و این تیم فاقد یک هافبک بزرگ و بازیساز است، به طور حتم روبرتو تورس می‌تواند تا حد بسیار زیادی مشکلات استقلال را حل کرده و هواداران این تیم و جواد نکونام را هم آرام کند.همان‌طور که قبلا اشاره شده تا امروز استقلال بیشتر نیمکت خود را تقویت کرده و بعید است ۵ بازیکنی که آبی‌ها خریده‌اند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.البته شرایط مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان فرق می‌کند هرچند که محمدی هم فعلاً مصدوم است و گفته می‌شود هفته اول لیگ را از دست می‌دهد.

جذب روبرتو تورس از اهداف مهم باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات است و شنیده می‌شود طرفین همچنان اختلاف مالی دارند و استقلال انتظار دارد تورس کمی از مبلغ درخواستی اولیه خود کم کند.جواد نکونام هم با این بازیکن صحبت کرده و به شدت تمایل دارد تورس را از همان هفته اول لیگ در اختیار داشته باشد.

حالا باید دید آیا علی خطیر می‌تواند بازیکن محبوب جواد نکونام را جذب کرده و تا حدی از دلخوری‌های او کم کند یا نه؟

همچنین پرونده صدور رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده برای تیم استقلال هم چنان باز است. به این خاطر که این بازیکن با درخواست دیگری مواجه نشده است. باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن امیرحسین می‌بایست حداقل ۸۰۰ هزار یورو به حساب بلژیکی‌ها واریز کند. واقعیت این است علی خطیر که در راستای کاهش هزینه‌های باشگاه استقلال گام برمی‌دارد، به این رخداد راضی نمی‌شود ودر صورتی این بازیکن را به خدمت می‌گیرد که باشگاه شارلروا خواسته‌های مالی خود را بابت بازیکن ایرانی کاهش دهد. مثلا با ۳۰۰ هزار یورو موافقت کند که رضایتنامه قطعی امیرحسین را صادر کند که کمی دور از ذهن است و به نظر بازگشت حسین‌زاده به اردوی تیم آبی را منتفی بدانیم.

کدخبر: 912418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟