آنچلوتی پیشنهاد عربستانی ها را رد کرد/ کارلتو آماده تمدید قرارداد با رئال مادرید

به گزارش رکنا، نماینده صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان سعودی به کارلو آنچلوتی ، سرمربی رئال مادرید پیشنهاد داد تا در یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای این کشور کار کند.

به آنچلوتی پیشنهاد یک توافق چند میلیون دلاری داده شد اما سرمربی ایتالیایی قاطعانه آن را رد کرد. صندوق سرمایه‌گذاری دولتی صاحب چند باشگاه از جمله النصر است که کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کند.

پیش از این، ادنالدو رودریگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل گفته بود که آنچلوتی در تابستان 2024 بلافاصله پس از پایان قرارداد با رئال مادرید، هدایت تیم ملی این کشور را برعهده خواهد گرفت. این مربی ایتالیایی از سال 2021 در رئال مادرید کار می‌کند.

این در حالی است که آنچلوتی در رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی داشته است. او توانست این تیم را به مقام قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا برساند اما عملکرد به نسبت ضعیف رئال مادرید در فصل گذشته موجب شده تا آینده او در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد. با این وجود مدیران رئال مادرید به حمایت از کارلتو در آستانه فصل جدید ادامه داده‌اند. به نظر می‌رسد اگر رئال مادرید بتواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد، هر ۲ طرف آماده برای تمدید قرارداد خواهند بود. 

کدخبر: 911783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟