تکلیف طارمی و میلان زیر دریا مشخص می شود!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، یک مجله مد معروف در ماه ژوئن، لیستی از رنگ های مد در فصل تابستان را منتشر کرد. از خاکستری مرواریدی تا آبی پودری، تقریباً همه اینها، رنگ های ملایمی هستند. اگر طراحان مد اجازه می دادند، میلان سلیقه دیگری برای تعیین رنگ های فصل داشت.

روسونری در ماه ژوئن روی آبی شرط بندی کرد. آنها لوفتوس چیک به همراه پولیشیچ را از چلسی به خدمت گرفتند اما در ماه جولای مستقیما به سراغ رنگ زرد روشن می روند، یعنی ویارئال.

جورجیو فورلانی (مدیرعامل میلان) برای دو بازیکن با ویارئال صحبت کرده است... و البته این موضوع جای تعجب ندارد چرا که روسونری مدت هاست به دنبال ساموئل چوکووئزه و آرنات دانجوما است. میلان در تلاش برای سرعت بخشیدن به معامله چوکووئزه که در حال انجام یک نبرد شخصی و راه دور با مهدی طارمی است.

داستان از این قرار است که میلان هنوز هم می تواند یک بازیکن با ملیتی غیر از اتحادیه اروپا را از یک باشگاه خارجی به خدمت بگیرد و یک دربی بزرگ بین طارمی و چوکووئزه رخ داده است: آنها دو نامزد اصلی برای پیوستن به تیم پیولی هستند.

چوکووئزه

وضعیت کاملاً روشن است. میلان یک قرارداد چند ساله تعریف شده به چوکووئزه پیشنهاد داده که حقوق 4 میلیون یورو در هر فصل را برای این بازیکن در پی دارد؛ یک قرارداد مهم. یا باید با ویارئال با توافق رسید یا با پورتو برای طارمی به نتیجه رسید و میلان به طور جدی برای جذب یکی از این دو نفر تلاش می کند.

تصور این است که اگر میلان بخواهد برای جذب طارمی تلاش کند، میان خواسته های دو باشگاه فاصله وجود دارد، اما این اختلاف آنقدر زیاد نیست که روسونری از جذب طارمی دست بکشد. رسیدن به توافقی 25 میلیون یورویی غیرممکن نیست که با اضافه کردن پاداش ها، می تواند رقم اولیه را افزایش یا کاهش دهد.

در نهایت چه کسی به تیم اضافه می‌شود؟ اگر چوکووئزه بیاید، آث میلان باید یک مهاجم اروپایی یا با ملیتی خارج از اتحادیه اروپا که در ایتالیا بازی می کند را انتخاب کند. برخی ها جذب طارمی را ترجیح می دهند، زیرا ژیرو به کمک نیاز دارد و برای یک مهاجم مرکزی سخت است که بتواند تمام انتظارات را برآورده کند. برخی نیز خواستار جذب چوکووئزه هستند، که می تواند مشکل جناح راست را به سرعت حل می کند.

پیولی در فصل 2022-2023 از براهیم دیاز، مسیاس، سلماکرز و همچنین ربیچ استفاده کرد. یک سال بعد، او دوست دارد همه این کارها را دوباره انجام دهد. چوکووئزه هدف اول است، کریستین پولیسیچ نیز می تواند در آن سمت بازی کند، لوکا رومرو نامی خواهد بود که در صورت ماندن در میلان، به انتهای لیست اضافه می شود. سپس پرونده دانجوما نیز وجود دارد.

دانجوما نقش اصلی این داستان است که سبب شده میلان برای دو بازیکن با ویارئال صحبت کند. آرنات دانجوما، قلب مهاجم دوم است، بازیکنی که برای میلان به عنوان جوکر هجومی مفید است. او قدرت دریبل زنی و شتاب دارد که می تواند در ایتالیا بسیار مفید باشد، برای پیولی او می تواند در سمت راست، چپ و بین این دو پست بازی کند. میلان او را به صورت قرضی با حق خرید می خواهد. او می تواند با مبلغی حدود 4 میلیون جذب شود.

طارمی

به همین دلیل، میلان نیاز دارد با ویارئال و حتی بیشتر از آن، با پورتو، گفتگو کند. تیم پرتغالی همچنان برای فروش طارمی موضع سختی دارد، اما ویارئال... آنها در حال مذاکره هستند. قرارداد چوکووئزه در ژوئن 2024 به پایان می رسد و هیچ تیمی در حال حاضر پیشنهاد دیوانه کننده ای برای او ارسال نکرده است. ساموئل قبلاً به میلان بله را گفته است: این ترجیح اوست. سپس، تنها چیزی که باقی می ماند این است که منتظر ماموریت در ته دریا باشیم. یک زیردریایی قرمز و سیاه در کنار زیردریایی زرد قرار گرفت: او نمی‌خواهد بدون امضای روی یک تکه کاغذ به سطح زمین بازگردد.

کدخبر: 911034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟