معمای عجیب بمب نقل و انتقالات استقلال!

به گزارش رکنا و به نقل از ورزش سه ، بمب نقل و انتقالات تابستانی استقلال تا اینجای کار مهرداد محمدی بوده است؛ ستاره‌ای که بعد از چند سال حضور در لیگ‌های خارجی و با حواشی فراوان به ایران آمد و پای میز مذاکره با استقلال نشست. عقد قرارداد با این بازیکن مطرح برای استقلالی‌ها اتفاق جذابی بود و تصورات بر این بود که جایگزین مناسبی برای محمد محبی پیدا شده است.

محمدی با اینکه با انگیزه بالا کارش را با استقلال استارت زده بود و در تمرینات شرکت می‌کرد، اما ناگهان یک خبر شوکه‌کننده درباره‌اش مطرح شد. ظاهرا مدیران قبلی استقلال چک پیش پرداخت محمدی را به تاریخ چند روز پیش به او داده بودندو پاس نشدن این چک باعث شده تا او از شرایط ناراضی باشد.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران که از نکونام برای انجام کارهای شخصی‌اش چند روز مرخصی گرفته بود، در بازگشت به تهران کنار آبی‌پوشان در تمرین دیده نشد تا موجی از نگرانی درباره‌اش ایجاد شود. مهرداد محمدی البته در روزهای گذشته در محل تمرین آبی پوشان حضور یافته اما حاضر نشده کنار تمرین کند. غیبت مهرداد محمدی در بازی دوستانه استقلال مقابل هوادار که روز گذشته برگزار شد هم ماجرای او را پیچیده‌تر کرد.

مهرداد محمدی

مهرداد محمدی دیروز هم با لباس شخصی در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافت و تماشاگر بازی دوستانه با هوادار شد؛ او فعلا قصد حضور در زمین چمن را ندارد.

واکنش استقلالی‌ها این است که عدم حضور این بازیکن در تمرینات و مسابقه دوستانه ربطی به ماجرای پاس نشدن چک ندارد. با این حال شایعات زیادی درباره محمدی مطرح شده، حتی برخی رسانه‌ها خبر از فسخ قرارداد او دادندکه البته این مساله بعید به نظر می‌رسد.

محمدی به واسطه رابطه خوبی که با جواد نکونام دارد، فکر فسخ قرارداد را از ذهن خود عبور نمی‌دهد اما ناراحتی او از مشکلات مالی و پاس نشدن چک پیش‌پرداخت مساله‌ای نیست که بتوان آن را کتمان کرد.

کدخبر: 910394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟