تشریح شرایط استقلال از زبان عضو هیات مدیره/ نگرانی و ناامیدی هواداران افزایش یافت!

به گزارش رکنا، امروز تعدادی از هواداران معترض استقلال مقابل باشگاه تجمع کردند تا بلکه خبری خوب و امیدوارکننده به آنها برسد اما نه تنها اینچنین نشد بلکه صحبت های فرشید سمیعی ، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نشان داد اوضاع بسیار پیچیده و سخت است. سمیعی در جمع خبرنگاران و هواداران شرایط فعلی استقلال را شرح داد.

سمیعی در ابتدا گفت: یک زمانی آقای فتح‌الله‌زاده و آقای اولیایی با پول پیراهن با تیم‌های دیگر رقابت می‌کردند اما امروزه هزینه‌ها به فصلی ۶۰۰-۷۰۰ میلیارد رسیده و نمی‌شود؛ پس باید درآمدزایی کرد. متاسفانه در طول ماه‌های گذشته درآمدزایی صورت نگرفته و اگر من هم امروز در این وضعیت آمده‌ام، مثل یک هوادار هستم. می‌دانم ۱۰ مرداد آخرین فرصت برای تیم است. من هم به هیچ وجه قبول ندارم که استقلال برای قهرمانی بازی نکند؛ استقلال باید برای قهرمانی بازی کند و مدعی باشد. در نتیجه آمده‌ایم که به سراغ منابع مالی برویم و چند بازیکن خوب بگیریم.

او در واکنش به اینکه برای رفع مشکلات استقلال 10 درصد دیگر از سهام را بفروشند، عنوان کرد: من این را امروز در جلسه مطرح کردم و قرار شد مصوبه هیئت مدیره شود و به سازمان پیشنهاد داده شود.

این عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران و اینکه تنها تا ۱۰ مرداد برای بستن تیم فرصت است، گفت: می‌دانیم! ۱۰‌ مرداد هم نیست و قبل از این تاریخ قرارداد بازیکنان باید ثبت شود، اما تا ۲۰۰ میلیارد بدهی سال گذشته پرداخت نشود، هیچ قراردادی برای تیم جدید ثبت نخواهد شد. من هم آمده‌ام کار کنم؛ چه کار کنم؟ الان شما جای من؟ چه کار می‌کنید؟ ما یک برنامه کوتاه مدت داریم که باید تا ۱۰ مرداد انجام شود و سپس وارد برنامه بلندمدت می‌شویم.

سمیعی در خصوص اینکه قرارداد نکونام و محمدی در باشگاه موجود نیست، گفت: امروز آقایان خودشان هم خبر نداشتند. قرار شد آقای خطیر این موضوع را به حراست وزارت ورزش گزارش و حراست پیگیری کند که قرارداد کجاست. من اطلاع ندارم که قرارداد را آقای کریمی برده است یا خیر.

کدخبر: 909400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟