سقف قرارداد پرسپولیس اعلام شد/ بیرانوند با چه رقمی قرارداد بست؟

به گزارش رکنا،‌ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال تمام منابع خود از بورس را هزینه کرده، اما پرسپولیس کمتر هزینه کرده است، گفت: اگر به اسناد مراجعه کنید ما هفت هشت میلیارد کمتر سهام‌مان فروش رفت. جا دارد تشکر کنم؛ اگر بازیکنان پرسپولیس امروز با ما هستند یکی از دلایلش علاقه‌مندی آن‌هاست. تک تک این بازیکنان اگر هر تیم دیگری بروند 15 یا 20 میلیارد بیشتر به آنها می‌دهند. شاید تنها بازیکنی که واقعاً از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارد مهدی ترابی است، اما ایشان اصلاً توجهی نکرد و به ذهنش نیاورد و به باشگاه هم نگفت که من بروم. اگر موفقیتی می‌آید باید همه اجزا کنار هم باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً قرارداد علیرضا بیرانوند 15 میلیارد بوده؟ یادآور شد: فرق ما با چند باشگاه دیگر این است که همه اتفاقات باشگاه در بورس عریان است. ما اینطور نیستیم که هلدینگ داشته باشیم و بگویند یک مقدار را از اینجا می‌دهیم و یک مقدار را از جای دیگر. می‌بینیم یک چیزهایی می‌گویند؛ وقتی قرارداد فسخ می‌شود باید قرارداد جدید امضا شود. او نوتیس داد و طلبی از باشگاه داشت. به هر حال این تصمیم را گرفت. قانون به ما می‌گفت قرارداد باطل شده و باید قرارداد جدید بنویسید. از روز اول به بیرانوند و دیگر بازیکنان هم گفتیم که سقف قرارداد ما 15 میلیارد است. او هم امضا کرد. جالب است وقتی قرارداد را خواند دید که قراردادش کم شده است؛ چون حداکثر 20 درصد آپشن می‌تواند داشته باشد. شما می‌توانید قرارداد قبل از فسخ و قرارداد جدید آن را ببینید، متنهی برخی‌ها برنمی‌تابند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به طلب رادوشویچ و قسط سوم 200 هزار یورویی این بازیکن عنوان کرد: الان مثلاً 200 هزار یورو باید به رادو بدهیم و اگر ندهیم 200 هزار یورو دیگر هم باید جریمه شویم! به من می‌گویند چرا اینطور توافق کردید، اما ما چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم؟! البته من پول قسط سوم را جور کردم و از یک دوست خواهش کردم و او هم محبت کرد این پول را به ما امانت داده، اما انتقال پول سخت است.

درویش که با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، راجع به رعایت سقف قرارداد خاطر نشان کرد: اعدادی که می‌شنویم؛ مثلاً ما به آل‌کثیر گفتیم تا سقف به او می‌دهیم، ولی وقتی 15 میلیارد ما را نگرفته حتماً 10 میلیارد بیشتر گرفته است. پرسپولیس هفت هشت میلیارد در حالت عادی با سایر تیم‌ها فرق دارد و بازیکنان حاضر هستند با رقم کمتر به این تیم بیایند، ولی ظاهراً اختلاف بیشتر از این رقم‌ها بوده است. امروز تیم‌های صنعتی دغدغه‌ای ندارند.

کدخبر: 909069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟