استفاده شهردار میامی از مسی برای کمپین ریاست‌ جمهوری/ اولین تیزر تبلیغاتی لئو در آمریکا + فیلم
حجم ویدیو: 28.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش رکنل به نقل از تسنیم، فرانسیس خاویر سوارس، شهردار کنونی میامی ، قرعه‌کشی بلیت‌های نخستین بازی مورد انتظار لیونل مسی برای باشگاه اینتر میامی را اعلام کرد.

پیش‌بینی می‌شود که مهاجم آرژانتینی نخستین بازی خود را برای این باشگاه آمریکایی در تاریخ 22 ژوئیه برابر کروز آزول انجام دهد.

حساب سوارس در یک پلتفرم ویژه که از طریق آن افراد و سازمان‌ها می‌توانند برای اهداف مختلف کمک‌های مالی جمع‌آوری کنند، می‌گوید: «هرکسی که یک دلار به حساب سوارس کمک کند، این فرصت را خواهد داشت که بلیت‌های ردیف اول را برای دیدن نخستین بازی لیونل مسی برنده شود.»

جمع آوری کمک‌های مالی برای سوارس در راستای کمپین ریاست‌جمهوری آینده او در حال انجام است. این سیاستمدار پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا شود.

به گزارش رکنا، اولین تیزر تبلیغاتی لیونل مسی بعد از پیوستن به لیگ آمریکا هم منتشر شد. اسطوره آرژانتینی در این تبلیغ تلویزیونی برای شرکت Hard Rock Café بازی کرد. برندی که لئو چندی پیش با آن قرارداد همکاری امضا کرده و سفیر این برند محسوب می‌شود. این شرکت در کمپین تبلیغاتی اخیرش از شعار "بزرگی اینجا آغاز می‌شود" استفاده کرده و لئو مسی را بهترین الگو برای این شعار می‌داند. Hard Rock Café می‌گوید هیچکس بهتر از بزرگترین فوتبالیست تاریخ نمی‌تواند نماد این شعار تبلیغاتی باشد.

در این تبلیغ تلویزیونی که اولین تصاویر آن امشب منتشر شده لئو مسی با پیراهن سفیدرنگ سرآشپز دیده می‌شود. مسی در دوران پرافتخار فوتبالی‌اش طراح و آشپز صحنه‌هایی درخشان در تاریخ فوتبال بوده و هوادارانش می‌گویند تماشای او با پیراهن سفید سرآشپز را پسندیده‌اند.

کدخبر: 909028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟