دردسر عجیب برای پرسپولیس/ سرلک تا شهریور مجوز بازی دارد!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره وضعیت بازیکنان مشمول به خدمت گفت: سازمان نظام وظیفه برای کمک به بازیکنان لیگ برتر و تیم ملی دستور عمل داده است. بازیکنان لیگ برتر تا ۲۸ سالگی می‌توانند طبق آن دستور عمل کار کنند. زمانی که بازیکن برگه اعزام به خدمت می‌گیرد، باشگاه لیگ برتری باید طی دستور عمل هر شش ماه این برگه را تمدید کند. برای بازیکن تیم ملی این محدودیت سنی تا ۳۰ سال است.

وی درباره وضعیت خدمت سربازی میلاد سرلک گفت: او طبق آخرین مستندات تا یک شهریور برگه اعزام به خدمت دارد اما بعد از این تاریخ باید مجوز جدید به ما ارائه کند.

طاهری درباره ثبت قرارداد باشگاه‌هایی که بدهی دارند، بیان کرد: این بدهی‌ها نسبت به سال‌های گذشته خیلی کمتر است و فکر می‌کنم همه بتوانند قرارداد خودشان را ثبت کنند.

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ با اشاره به تبعات ناشی از رعایت نکردن سقف بودجه توسط تیم‌ها گفت: کمیته انضباطی دستور عمل جدیدی مصوب کرد که اگر بازیکنی خارج از سقف قرارداد پول اضافه گرفته باشد، طبق ماده ۶۱ آیین نامه انضباطی، هم بازیکن و هم باشگاه محروم می‌شوند. هم فدارسیون و هم باشگاه مدعی نسبت به این مساله پیگیر خواهند بود تا بازیکن مربوطه با محرومیت روبرو شود.

کدخبر: 908561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟