کاپیتان سابق استقلال در قطر مربی شد/ خداحافظی بی سروصدا از فوتبال!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، پژمان منتظری ، کاپیتان سابق استقلال و ستاره فوتبال ایران در سال‌های نه چندان دور، تصمیم خود برای پایان بخشیدن به دوران پرافتخار فوتبالش را عملی کرده است آن هم در شرایطی که به نظر می‌رسد به عنوان مربی تیم فوتبال الخریطیات در فوتبال قطر به کار خود ادامه بدهد.

طبق قوانین جدید حاکم در فوتبال قطر بازیکنان بالای 35 سال در لیگ دسته اول قادر به ادامه فعالیت نیستند و احتمالا این قانون باعث گرفتن این تصمیم از سوی منتظری شده که در چهار سال گذشته فوتبال خود را در سکوت و به دور از کلیه حواشی سپری کرده است.

منتظری یکی از بهترین و کامل‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در دهه گذشته و یکی از مدافعان برگزیده تاریخ تیم ملی است. بازیکنی که در دو جام جهانی 2014 و 2018 همراه تیم ملی بود اما دوران ملی فوتبالش در جام ملت‌های آسیا 2019 به پایان رسید. او که سال‌ها در استقلال عضویت داشت بعد از جدایی از آبی‌ها به قطر رفت و بعد از حضور در تیم‌های مختلف در نهایت دوران مربیگری‌اش را در همین کشور آغاز می‌کند؛ البته همچنان دور از هیاهو و در شرایطی که برخی از تیم‌های ایرانی همچنان به دنبال راهی برای استخدام این مدافع خوش تکنیک و خوش‌فکر خوزستانی بودند که از زمان آغاز فوتبالش در فولاد همواره جزء بازیکنان شاخص فوتبال ایران محسوب می‌شود.

البته همان‌طور که پژمان در این سال‌ها عمل کرده، او در صفحه شخصی هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد تصمیم او برای خداحافظی  از فوتبال قطعی است بخصوص که نقل مکان کردن او از قطر به ایران برای ادامه فوتبال به خاطر مسائل خانوادگی کاری غیرممکن به نظر می‌رسد. به این ترتیب او با سه قهرمانی در لیگ برتر ایران با استقلال و 51 بازی ملی و حضور در بطن چند اتفاق مهم تاریخ فوتبال ایران زمین چمن را خواهد بوسید آن هم در شرایطی که شاید بد نباشد این بار فدراسیون برای خداحافظی این بازیکن شایسته آستین بالا بزند.

کدخبر: 908389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟