مهلت 24 ساعته برای قبول شرط و شروط/ باشگاه لیگ برتری و سرمربی به پایان خط رسیدند!

به گزارش رکنا، استقلال خوزستان که فصل گذشته با سیروس پورموسوی موفق شد به حسرت خود برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد، نتوانست با این مربی به توافق دست یابد و به دنبال کادرفنی جدیدی خواهد بود.

اختلافات بین طرفین در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول نیز بالا گرفت و حتی صعود این تیم به لیگ برتر را نیز به خطر انداخت، اما در نهایت پورموسوی و شاگردان موفق شدند جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورند. حالا این اختلافات باعث شد طرفین نتوانند برای ادامه همکاری توافق کنند و باشگاه استقلال خوزستان نیز با اعلام این موضوع، به دنبال سرمربی جدیدی برای فصل آتی خواهد بود.

در واقع به واسطه شروط و موانعی که بین سیروس پورموسوی و مدیران تیم برای ادامه همکاری شکل گرفته بود، طرفین به پایان خط رسیدند تا ماموریت این مربی در لیگ برتر بیست و سوم ادامه پیدا نکند.

به پورموسوی در این باره چنین توضیح داد: آنها مرا نخواستند. واسطه گذاشتند که در جلسه شرکت کنم. بنده به حرمت پیشکسوت صاحب‌نام فوتبال خوزستان در آن جلسه حضور یافتم اما مدیرعامل بدون اینکه اجازه بدهد من حرفی بزنم خطاب به پیشکسوت محترم و بنده گفت باشگاه شرایط برای عقد قرارداد تعیین کرده سرمربی باید تعهد بدهد تا پایان نیم فصل اگر موفق به کسب ۱۸ امتیاز نشوید باشگاه‌ این حق را دارد بدون پرداخت غرامت وی را اخراج کند!

وی با گلایه نسبت به رفتار صورت گرفته در ادامه گفت: بنده هیچ مشکلی با شروط ندارم و این مسئله شاید در بیشتر باشگاه‌ها باشد اما موضوع شکل رفتار است. تغییر رفتار و موضع نسبت به فصل گذشته که تیم در لیگ دسته اول بود و اکنون. اتفاقی که قطعا با تلاش بازیکنان و تمامی اعضای تیم شکل گرفته است. در بخش دیگری از شروط خودشان گفتند ضمنا قرارداد یک ساله تنظیم خواهدشد و فقط ۲۴ ساعت زمان دارید جواب این شرایط را رسما اعلام کنید! بنده هم وقتی این حرف‌های مدیرعامل را شنیدم جلسه را ترک کردم.

کدخبر: 903003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟