قهرمان جهانم اما امنیت ندارم!/ حمله به اردوی تیم ملی زنان ووشو + فیلم
حجم ویدیو: 11.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35

به گزارش رکنا، ده‌پهلوان در مصاحبه ای گفت: « تصمیم گرفتیم همراه با همسرم نزد رییس فدراسیون برویم تا بتوانیم حق و حقوق قانونی مان را از او بگیریم اما متاسفانه پس از ورودمان به فدراسیون با بیل به همسرم حمله کردند. پس از آن، من هم با سنگ شیشه فدراسیون را شکستم! البته در این میان خواهران منصوریان هم به من و خانواده‌ام انواع اقسام بی احترامی‌ها را نثار و با شمشیر تالو به ما حمله کردند. حتی من از آنها درخواست کردم پول من را که مبلغش ۵۰۰ میلیون تومان بود برگردانند. حتی چت و ویس و شماره حساب‌هایی هم که برای آنها پول واریز کردم موجود است.»

پس از درگیری شدید حین برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو زنان و ادامه این درگیری با زد و خورد در فدراسیون توسط پدر دو ووشو کار ، روابط عمومی فدراسیون در بیانیه‌ای طولانی اتفاقات را تشریح کرد.آنها مدعی شدند که احسان پهلوان‌زاده با هتک حرمت به اعضا و ساختمان فدراسیون حمله کرده است.

پس از مصاحبه ها و بیانیه‌های فدراسیون ووشو ، خواهران منصوریان هم روایت ویدیویی از حمله به خوابگاه ووشوکاران دختر تیم ملی و درگیری و شکسته شدن شیشه های فدراسیون ووشو و خوابگاه ووشوکاران ملی پوش، منتشر کردند.

کدخبر: 902982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟