جزئیاتی از تمرین آزادکاران در ساری/ 2 دقیقه از تلاش حسن یزدانی و دوستان! + فیلم
حجم ویدیو: 18.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، غلام نوری زاد امروز در حاشیه برگزاری اردوی کشتی گیران ملی پوش گفت: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ، اردوی یک هفته ای این تیم برای نظارت بر ریکاوری کشتی گیران پس از جام تختی و همچنین انجام برخی از تست های آمادگی جسمانی مختص نفرات اصلی تیم و کشتی گیران اعزامی به رقابت های رنکینگ مجارستان در مازندران ، درحال پیگیری است.

وی ادامه داد : ۱۸ کشتی گیر برتر کشور در این اردو 7 روزه حضور دارند که بیشتر ترکیب اعضای تیم ملی کشتی گیران از مازندران هستند.

دبیر هیات کشتی مازندران اظهار داشت : کامران قاسمپور ، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی ، علی سوادکوهی، امیرحسین زارع، رضا اطری و محمد نخودی کشتی گیران مطرح مازندران حاضر در این اردو حضور هستند.

وی گفت: همه کشتی گیران به ویژه امیرمحمد یزدانی، قاسمپور، زارع، عموزاد و سوادکوهی که بر باروز آمریکایی غلبه کرد و به غول کش معروف شد در این اردو سرحال و شاداب هستند و تلاش شد بهترین امکانات را در اختیار این ملی پوشان بگذاریم.

دبیر هیات کشتی مازندران با بیان این که اعضای تیم ملی کشتی ایران در هتل سالاردره ساری اقامت دارند، گفت: روز گذشته تمرینات این تیم در خانه کشتی ساری برگزار شد و قرار است عصر امروز تمرینات بدنسازی این دلارورمردان در ساری ادامه یابد.

نوری زاد تصریح کرد : تیم ملی کشتی آزاد ۲ رقابت بازی های آسیایی چین در اواخر شهریورماه و رقابت های جهانی صربستان و گزینشی المپیک در اوایل مهرماه را پیش رو دارد و در ادامه رقابت های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که تابستان سال آینده برگزار می شود، در دستور کار است.

کدخبر: 898842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟