واکنش مینو مداح به تاریخ سازی شاگردش/ اقتدار ناهید کیانی و کسب طلای ارزشمند

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، مینو مداح پس از تاریخ‌سازی ناهید کیانی در مسابقات جهانی باکو و کسب مدال طلای‌ تاریخی، اظهار داشت: این افتخارآفرینی را به تمام کسانی که دوست‌دار تکواندو و حامی ورزش بانوان هستند، تبریک می‌گویم. طلای کیانی نخستین طلای بانوان این رشته در ادوار مختلف مسابقات جهانی بود و همچنین تیم ایران برای اولین مرتبه در جمع پنج تیم برتر دنیا قرار گرفت.

وی در خصوص عملکرد نامناسب نفرات ایران در پنج وزن ابتدایی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، گفت: شرایط جداول ۲ بازیکن ما به گونه‌ای بود که نمی‌توانستند به مراحل بالاتر بروند. در خصوص اوزانی‌ هم که نتایج مدنظر به‌ دست نیامد، حتما آسیب‌شناسی می‌کنیم.

وی گفت: نرگس میرنوراللهی با وجود اینکه به مدال نرسید، مبارزات بسیار خوبی داشت. ۲ پیروزی به دست‌ آورد و برابر قهرمان جهان از بلژیک هم مبارزه نزدیکی داشت که دیگر زورش به حریف نرسید.

مداح اضافه کرد: در مسابقات جهانی زنگ تفریحی وجود ندارد و همه مدعی هستند. کیانی از همان بازی اول، رقیبان سختی داشت و همه حریفان را با اقتدار مغلوب کرد. ناهید در فینال نماینده چین را در حالی با اقتدار شکست داد که دوره گذشته در همان گام نخست به او باخته بود. کیانی از نظر فنی و بدنی عالی بود و طلای بسیار ارزشمندی را کسب کرد.

وی در خصوص حضور تیم ایران در گرندپری ایتالیا که هفته آینده برگزار می‌شود نیز افزود: کیانی و نرگس سلطانی به همراه کادرفنی راهی ایتالیا می‌شوند و مبینا نعمت‌زاده‌ و ملیکا میرحسینی هم از تهران به رُم‌ می‌روند. کار در گرندپری دشوار است و کار کیانی از بقیه سخت‌تر است چرا که او 5 بازی سنگین داشت و فرصت برای ریکاوری‌ محدود است.

کدخبر: 898146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟