واکنش یحیی به صحبت های جنجالی ساپینتو/ حمایت ویژه گل‌محمدی از بیرانوند! + عکس

به گزارش رکنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در بخشی از نشست خبری روز گذشته خود قبل از دیدار با پرسپولیس ، اظهاراتی را درباره علیرضا بیرانوند بر زبان آورد.

علیرضا بیرانوند بعد از پایان دربی در بازی برگشت لیگ که با برتری یک بر صفر پرسپولیس تمام شد، حرکتی جنجالی انجام داد و پس از انتشار تصاویر این حرکت، عذرخواهی کرد.

با این حال ساپینتو روز گذشته تاکید کرد که از حرکت بیرانوند خوشش نیامده و نه او و نه هواداران استقلال این رفتارش را فراموش نمی‌کنند: «بازیکنان، هواداران و خودمان فراموش نمی‌کنیم چه کاری بعد از بازی انجام داد. ما باید به هم احترام بگذاریم. اگر برنده یا بازنده باشیم باید به یکدیگر احترام بگذاریم، ولی این مدل تحریک کردن تیم دیگر کار خوبی نیست. همانطور که علیرضا بیرانوند دروازه بان خوبی است و ارتباط خوبی هم با او دارم، ولی از کار او خوشم نیامد و من هم یادم نمی‌رود. امیدوارم تماشاگران ما هم یادشان نرود.»

این اظهارات ساپینتو که به نوعی می‌تواند باعث تحریک تماشاگران استقلال علیه بیرانوند در بازی دربی امروز شود،با واکنش سرمربی سرخ ها همراه شد.

یحیی گل محمدی دقایقی پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از دروازه بان تیمش دفاع کرد و نوشت: «ما همه بیرانوند هستیم».

گل محمدی

کدخبر: 897123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟