شب رویایی مسی و تلخ رونالدو/ لئو قهرمان شد و از کریس گذشت + فیلم
حجم ویدیو: 1.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

به گزارش رکنا، رونالدو شب گذشته آخرین جام خود برای قهرمانی را از دست داد و الاتحاد عربستان قهرمان لیگ شد. دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در عربستان ناکام محض نام گرفت و با النصر در این فصل هیچ جامی کسب نکرد. حذف از سوپرجام عربستان ، حذف از جام پادشاهی عربستان و در ادامه نایب قهرمانی لیگ.

رونالدو

در همین شب پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی و هفتم لیگ یک فرانسه در خانه استراسبورگ به میدان رفت. پاریسی ها برای قطعی کردن قهرمانی خود به تنها یک امتیاز از این دیدار نیاز داشتند و در نهایت نیز با نتیجه 1-1 کار را به اتمام رساند تا هم میزبان خوشحال باشد و هم میهمان؛ استراسبورگ جشن بقا گرفت و میهمان جشن قهرمانی.

کیلیان امباپه در دقیقه 59 با حرکتی تکنیکی از سمت چپ نفوذ کرد و توپ را به لیونل مسی رساند. ستاره آرژانتینی PSG هم با بغل پایی دقیق تنها گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. این شانزدهمین گل مسی در سی‌امین بازی او در این فصل از لیگ یک فرانسه بود.

از سویی این گل برای لئو ارزش شخصی هم داشت. مسی با این گل و عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن تاریخ 5 لیگ معتبر اروپایی تبدیل شد. ستاره آرژانتینی پاریس 496 گل در 5 لیگ معتبر (با پیراهن بارسا و پاریس) به ثمر رسانده و کریستیانو رونالدو 495 گل.

گفتنی است شنبه شب اتفاق شیرین دیگری برای لیونل مسی ثبت شد؛ حالا او در کنار دنی آلوز پرافتخارترین بازیکن تاریخ از لحاظ کسب جام نیز به حساب می‌آید. این چهل و سومین قهرمانی تیمی مسی بود که او را با هم تیمی سابقش در بارسا مساوی کرد.

کدخبر: 896184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟