اشک های ستاره رئال مادرید دنیا را تحت تاثیر قرار داد / چهره های بزرگ فوتبال علیه لالیگا+ عکس

به گزارش رکنا، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا بود و با یک گل شکست خورد اما اتفاقاتی که در این بازی رخ داد باعث شد نتیجه آن دیگر اهمیت زیادی برای فوتبال‌دوستان نداشته باشد.

هواداران والنسیا حتی پیش از آغاز بازی و زمانی که اتوبوس رئال مادرید تازه به ورزشگاه مستایا رسیده بود شروع به توهین به وینیسیوس کردند و این بازیکن را میمون خواندند.

این وضعیت در طول بازی هم ادامه پیدا کرد و تماشاگران حاضر روی سکوها به شدت به این ستاره برزیلی توهین کردند و القاب متفاوتی را برای توصیف او به کار بردند که بسیار زننده و نژادپرستانه بود. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی و افزایش حساسیت این دیدار، این شعارها روی این بازیکن هم تاثیر بیشتری گذشت و پس از درگیری مختصری که پیش آمد، او با سرعت به سمت داور رفت و حتی تماشاگری که به او توهین کرده بود را هم به داور و دیگر مسئولان نشان داد که فایده‌ای نداشت.

در همین لحظه هواداران والنسیا بار دیگر شعارها علیه وینی را از سر گرفتند و این بار فریاد «وینیسیوس، بمیر!» در ورزشگاه به گوش می‌رسید که به شدت باعث ناراحتی او شد. تصاویر منتشر شده متعددی نشان می‌دهد که این ستاره برزیلی پس از این که این شعار در ورزشگاه طنین انداز شد نتوانست احساساتش را کنترل کند و اشک‌هایش سرازیر شد.

وینیسیوس

این تصاویر باعث شد که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی تحت تاثیر قرار بگیرند و موجی علیه نژادپرستی خصوصا در ورزشگاه‌های اسپانیا به راه بیفتد. بسیاری از بازیکنان بزرگ و سرشناس دنیای فوتبال و همچنین هم تیمی‌های وینیسیوس در رئال مادرید هم از او حمایت کردند و خواهان برخورد با اتفاقات اخیر فوتبال اسپانیا شدند.

وینی علیه لالیگا

وینیسیوس که چهره اول این مسابقه بود پس از بازی به لالیگا حمله کرد و نوشت: جایزه توهین‌های نژادپرستانه هواداران اخراج من بود. این فوتبال نیست، این لالیگا است. ستاره برزیلی رئال مادرید پس از این مسابقه در فضای مجازی به شدت به لالیگا تاخت و به شعارهای نژادپرستانه هواداران والنسیا که 90 دقیقه به قول آنچلوتی او را به یک حیوان نسبت دادند، واکنش نشان داد.

وینیسیوس نوشت: این اولین بار نیست. دومین بار و سومین بار هم نیست. نژادپرستی در لالیگا یک چیز کاملاً‌ طبیعی است. مسؤولان برگزاری لالیگا فکر می‌کنند که این شعارها چیزی طبیعی است و هواداران تشویق به ادامه این کار می‌شوند. من واقعاً متاسفم. این رقابت و لالیگا روزی به بازیکنانی مثل رونالدینیو، رونالدو، کریستیانو و مسی متعلق بود ولی الان به نژادپرستی تعلق دارد. یک ملت زیبا که به من خوشامد گفتند و من عاشقشان هستم ولی الان تصویری از یک ملت نژادپرست را به جهان مخابره می‌کنند.

وی ادامه داد: من از اسپانیایی‌ها عذر می‌خواهم ولی اکنون در برزیل، اسپانیا را به عنوان کشوری نژادپرست می‌شناسند و متاسفانه برای تمام اتفاقاتی که هر هفته رخ می‌دهد، من هیچ دفاعی ندارم و با آن موافقم. ستاره رئال مادرید در انتها نوشت: با این حال من قدرتمند به کارم ادامه می‌دهم و مقابل این نژادپرستی می‌ایستم حتی اگر از اینجا دور باشم.

وینیسیوس

کدخبر: 894613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟