رئیس کمیته داوران: داوران برخی نتایج را جا‌به‌جا کردند + فیلم
حجم ویدیو: 8.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41

به گزارش رکنا، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از جلسه هیأت رئیسه در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درباره موارد مختلفی صحبت کرد.

خداداد افشاریان در بخشی از صحبت هایش گفت: یکی از معضلاتی که در بخش کمیته داوران فوتبال کشور وجود دارد این است که به برخی از داوران قضاوت نمی‌رسید و ما از این موضوع اذیت می‌شدیم. باشگاه‌ها توقعات به حقی داشتند. شاید اشتباهات مرگباری در طول فصل داشتیم و برخی از قضاوت‌ها خیلی خوب بود. باید به داوری در سال آینده کمک کنیم و به همین دلیل نخستین آیتم ما کم کردن تعداد داوران است. کمیته داوران تصویب کرده بود به استانداردی برای لیگ برتر برسیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ناگفته نماند شاید مدینه فاضله این نباشد، اما باید به این سمت برویم. ما در کمیته داوران حتماً متر و معیارهایی برای این افراد انتخاب خواهیم کرد تا همه در این قالب سنجیده شوند. شما هم دعا کنید که پایان این فصل و شروع فصل آینده داوران خوبی در فوتبال کشور داشته باشیم.

افشاریان در پاسخ به این سوال که آیا به عملکرد کمیته داوران در این فصل نمره قبولی می‌دهید یا خیر، تصریح کرد: اگر بخواهم سه هفته پایانی را در نظر بگیرم، باید بگویم که خیلی خوب بود، اما موضوعی که خودم را اذیت می‌کند راهی برای فرار از حقیقت نداریم. بازی‌هایی بوده که داوران نتیجه را جابجا کردند که همیشه وجود دارد. به نظر داوران می‌توانستند بهتر کار کنند.

وی درمورد اینکه آیا در فینال جام حذفی از داور خارجی استفاده خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: خیر؛ بازی ایرانی، داور ایرانی خواهد داشت.

کدخبر: 894425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟