روزنامه های انگلیس و اسپانیا بعد از برد پرگل سیتی برابر رئال مادرید + تصاویر

به گزارش رکنا، چهارشنبه شب دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند. سیتیزن ها در ورزشگاه اتحاد موفق شدند با 4 گل از سد پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان بگذرند و راهی فینال شوند تا در دیدار نهایی به مصاف اینتر بروند.

میرر: سیلوای طلایی/ برناردو سیلوا ۲ گل به رئال‌مادرید زد تا راه را برای صعود سیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا هموار کند. پپ حالا به سه‌گانه و شکستن طلسم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خیلی نزدیک شده است.

میرر

گاردین: کوبیدن رئال/ دبل برناردو سیلوا کمک کرد سیتی به سوی فینال لیگ قهرمانان در استانبول برود. رئال‌مادرید در اتحاد حرفی برای گفتن نداشت.

گاردین

اکسپرس: قتل آبی/ منچسترسیتی، رئال‌مادرید را مقهور قدرت خودش کرد. برناردو سیلوا رهبر سیتی در دیداری بود که با برتری ۴ گله تیم گواردیولا پایان یافت. سیتی برای قهرمانی باید اینتر را شکست دهد.

اکسپرس

مارکا: زدن کسانی که صدمه زدند/ رئال‌مادرید با اشتباهات دفاعی برد را تقدیم سیتی کرد. کهکشانی‌ها فصل را با یک جام قهرمانی در کوپادل‌ری به پایان می‌رسانند و موفق نشدند از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنند.

مارکا

آ اس: گریستن/ رئالی‌ها با چشمانی اشکبار ورزشگاه اتحاد را ترک کردند. پایان رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان با شکست ۴ گله از سیتی تلخ بود.

آ اس

کدخبر: 893664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟