ویسی: یک نفر باید جلوی ساپینتو را بگیرد/ اگر یک مربی بیاید و بی‌احترامی کند، خاک بر سر ما!

به گزارش رکنا، صنعت نفت پس از تساوی برابر استقلال و کسب یک امتیاز این مسابقه اختلاف خود را با مس کرمان جبران کرد تا شانس خود را برای بقا در لیگ برتر بالاتر ببرد.

عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت پس از این مسابقه اظهار داشت: هم ما باید امتیاز می‌گرفتیم و هم استقلال باید برنده می‌شد. ما برای نباختن به تهران آمدیم و به هدف‌مان رسیدیم. استقلال سراسر هجومی بود و ما هم می‌دانستیم چه می‌خواهیم. خوشحالیم هوادارانمان خوشحال برمی‌گردند.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: درود می‌فرستم به تمام ارکان باشگاه و تمام مسئولان خوزستانی و همچنین مردم که سنگ تمام گذاشتند. ما پول می‌گیریم بازی میکنیم و هواداران پول می‌دهند بازیکنان و ما باید آنها را خوشحال کنیم. روزی که آمدم گفتند تیم را برای سال بعد لیگ یک ببندیم که من گفتم اینطوری باشد نمی‌آیم.

ویسی سپس با انتقاد از رفتار ریکاردو ساپینتو گفت: من ساپینتو را دوست دارم اما رفتار او خوب نیست. ما ایرانی هستیم و فرهنگ 2500 ساله داریم. اگر قرار باشد یک مربی بیاید و هر بازی بی‌احترامی کند، پس خاک بر سر ما! یکی باید جلوی او را بگیرد. سرپرست ما اشتباه کرد این همه راه آمد اما او هم باید جلوی خودش را بگیرد. اگر عبدالله ویسی اشتباه می‌کند 5 ماه او را محروم می‌کنند اما مربی خارجی... چه کسی این چیزها را یاد او داده؟ هرچند که او را دوست دارم و برایش احترام قائلم.

کدخبر: 890352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟