تبریز نمی‌تواند میزبان فینال جام حذفی باشد/ پای صدور مجوز حرفه‌ای در میان است

به گزارش رکنا، روز گذشته امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی سازمان لیگ، اعلام کرد که پس از ناآمادگی استادیوم شهدای مس کرمان، استادیوم یادگار امام تبریز برای برگزاری فینال جام حذفی درنظر گرفته شده است. با این حال به نظر می رسد محل برگزاری فینال جام حذفی یکبار دیگر به چالشی برای سازمان لیگ تبدیل شده است.

ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: چنین چیزی نیست که استادیوم یادگار امام میزبان فینال جام حذفی باشد. نمی‌دانم آقای روشنک چرا روز گذشته این حرف‌ها را زده اما تبریز نمی‌تواند میزبان فینال جام حذفی باشد.

وی افزود: کمیته صدور مجوز حرفه‌ای برای صدور مجوز باشگاه تراکتور چند ایراد به ورزشگاه یادگار امام (ره) گرفته است که به همین دلیل پس از پایان لیگ مراحل بازسازی ورزشگاه انجام خواهد شد. به همین دلیل هم تبریز میزبان فینال جام حذفی نخواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کرده؟ گفت: خیر!‌ اصلاً سازمان لیگ به ما نامه‌ای نزده که بخواهیم چنین چیزی را به آنها اعلام کنیم.

بنابراین حالا سازمان لیگ باید به سراغ گزینه دیگری برود و همچون فصل گذشته برای سومین بار محل فینال جام حذفی را تغییر بدهد. بسیاری تصور می‌کنند که باتوجه به سهولت حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی و همچنین رضایت سه تیم تهرانی (استقلال، پرسپولیس، هوادار) به برگزاری فینال در این استادیوم، ورزشگاه آزادی میزبان فینال جام حذفی خواهد بود.

کدخبر: 889155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟