صعود با زوج مرگبار ترابی – آل کثیر/ پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی رسید

به گزارش رکنا، در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

شاگردان گل محمدی در نیمه نخست عملکرد بهتری از میهمان داشتند و در پایان با دو گل زده به رختکن رفتند. در این نیمه مهدی ترابی ستاره میدان بود. ترابی یک گل زد و یک پاس گل داد.

در نیمه نخست، پرسپولیس به جز صحنه پنالتی، چند موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشت. در دقیقه ۵ ارسال دانیال اسماعیلی فر روی دروازه گل گهر فرصت خوبی برای سرخپوشان ایجاد کرد اما ترابی، آل کثیر و وحید امیری نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و گل گهر برای جبران نتیجه جلو کشید و بازی هجومی را در دستور کار قرار داد. تیم میهمان تنها 7 دقیقه پس از شروع این نیمه به گل رسید تا برای به تساوی کشاندن بازی بسیار امید شود. گرچه تلاش بازیکنان گل گهر نتیجه ای نداشت و در پایان بازی با همان نتیجه 2-1 به سود پرسپولیس به پایان رسید و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

استقلال، پرسپولیس، نساجی و هوادار چهار تیم نیمه نهایی هستند.

شرح گل ها:

پرسپولیس یک- گل‌گهر سیرجان صفر (دقیقه ۳۱- مهدی ترابی): مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد.

پرسپولیس دو - گل‌گهر صفر (دقیقه ۱+۴۵- عیسی آل‌کثیر): این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

پرسپولیس دو - گل‌گهر یک (دقیقه ۵۲- رضا شکاری): اولین فرصت جدی گل گهر در نیمه دوم تبدیل به گل شد. سانتر محمدرضا حسینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر رضا شکاری فرود آمد و در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ وارد دروازه شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی(86- سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی(۷۸- محمد عمری)، عیسی آل کثیر(86- پریرا)

ترکیب گل گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری(۴۶- بهنام برزای)، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری (۷۲- وسلی گومز)، سید محمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، امین پورعلی(۴۶- محمد خدابنده‌لو) و اریک باگناما (۴۶-یونس شاکری)

کدخبر: 888933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟