پیکان به آزادی نمی‌آید/ تمرین پرسپولیس تعطیل شد

به گزارش رکنا، در شرایطی که پیکان هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است، صادقی‌پناه، مدیر رسانه‌ای این تیم درمورد محل برگزاری دیدار گفت: با وجود درخواست‌هایی که برای برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی وجود داشته، ما از حق میزبانی خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم. پیکان به دنبال این است در ۳ هفته پایانی لیگ بار دیگر توانمند‌ی‌های خودش را نشان بدهد و قطعا با تمام توان در این مسابقات حاضر می‌شود. به همین خاطر قطعا در ورزشگاه خانگی خودمان از پرسپولیس میزبانی خواهیم کرد.

او درخصوص اینکه بازی با پرسپولیس را در ورزشگاه انقلاب کرج میزبانی خواهند کرد یا دستگردی تهران؟ پاسخ داد: ما نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم تا طبق روال دیدارهای گذشته این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما این موضوع بستگی به تصمیم شورای تامین استان البرز دارد. اگر موافقت کنند بسیار مشتاق هستیم در کرج بازی کنیم در غیر این صورت بازی در ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) انجام می‌شود‌.

گفتنی است با نظر یحیی گل‌محمدی تمرین امروز پرسپولیس تعطیل شد و سرخپوشان به استراحت می پردازند. تمرینات تیم پرسپولیس برای ادامه لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود.

کدخبر: 887555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟