حمایت باشگاه استقلال از ساپینتو پس از حواشی دربی/ چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشد

به گزارش رکنا، برگزاری مجمع باشگاه استقلال در نهایت با ابقای اعضای هیات مدیره و تداوم حضور کادر مدیریتی این باشگاه بر مسند امور همراه بود.

در همین رابطه حجت کریمی، سرپرست استقلال، در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: امروز جلسه مجمع باشگاه استقلال برگزار شد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، اعضای هیات مدیره طبق روال فعلی به کار خود ادامه می‌دهند. به این ترتیب اگر قرار به تغییری باشد، در روزهای آتی اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به برگزاری دربی پایتخت، اظهار کرد: جا دارد از کادرفنی و بازیکنان عزیز بابت تلاش‌هایشان تشکر کنم. چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشده و قطعا در بازی‌های بعدی و جام حذفی، با تمام قدرت برای کسب بهترین نتایج و شاد کردن دل هواداران به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله هم در پایان فصل هواداران از عملکرد تیم راضی باشند.

بخش مهم صحبت کریمی با رسانه استقلال، حمایت او از ساپینتو در مورد حواشی پیرامون اعتراض این سرمربی به داور دربی در پایان مسابقه بود: باشگاه استقلال از تلاش‌ها و زحمات ریکاردو ساپینتو سرمربی ارزشمند خود تشکر و قدردانی می‌کند. حاشیه‌هایی که سعی می‌کنند برای او درست کنند، بی فایده است و باشگاه حمایت کامل خود را از سرمربی اش اعلام می‌کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پایان گفت: در تلاش هستیم تا به زودی بتوانیم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

کدخبر: 887526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟