خبر خوب لاپورتا برای هواداران/ تایید بازگشت مسی به بارسلونا + فیلم
حجم ویدیو: 2.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا، خوآن لاپورتا در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده به پرسش هواداران این تیم درباره بازگشت لیونل مسی ، فوق ستاره آرژانتینی به جمع آبی‌اناری‌ها پاسخ «مثبت» داد.

قرارداد مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان سال جاری به اتمام خواهد رسید و در بحبوحه تشدید تنش‌ها میان وی و تیم پاریسی پس از قهرمانی وی به همراه آلبی‌سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲، آینده وی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. کوچ به لیگ برتر آمریکا و بازی برای تیم آتلانتیک از جمله شایعات درباره مسی است و علاوه بر این، اینترمیامی که مدیریت آن را دیوید بکام، ستاره اسبق تیم ملی انگلیس برعهده دارد نیز دیگر مقصد محتمل برای وی محسوب می‌شود.

با این حال، بازگشت به بارسلونا هم یکی دیگر از گزینه‌های روی میز برای مسی است که در هفته‌های اخیر به شدت قوت گرفته و گفته می‌شود باشگاه کاتالونیایی مذاکرات با مرد آرژانتینی را آغاز کرده است.

در میان این شایعات، لاپورتا در آستانه دیدار بارسا برابر ختافه، در پاسخ به سوال یکی از هواداران این تیم درباره بازگشت مسی به بارسلونا، گفت «بله»؛ پاسخی که دل هواداران این تیم را گرم کرد.

گفتنی است چند روز پیش رافا یوسته، نایب رئیس بارسا هم از مذاکرات با مسی پرده برداشت اما هیچ چیز به طور رسمی رسانه‌ای نشده است.

کدخبر: 885627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟