گولسیانی علیه لیزراندازها!/ اگر تصمیم با من بود باید تمام عمرتان را به نور لیزر خیره می‌شدید+ عکس

به گزارش رکنا، روز گذشته پرسپولیس در شرایطی با دو گل گولسیانی و سعید صادقی با نتیجه 3-1مس کرمان را شکست داد که جو عجیبی در ورزشگاه باهنر حاکم بود و بارها در صحنه‌های حساس نور لیزر در چشمان بازیکنان دیده می‌شد.

گئورگی گولسیانی، ستاره خط دفاعی و پنالتی‌زن اول پرسپولیس ، در کرمان در شرایطی از روی نقطه پنالتی دبل کرد که هنگام زدن ضرباتش نور لیزر در چشمانش بود.

به نظر می‌رسد این اتفاق حسابی مدافع آرام پرسپولیس را کلافه کرده است. مدافع گرجستانی پرسپولیس با انتشار ویدئوی دو گل خود در اینستاگرام خطاب به تماشاگرانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند جملاتی را نوشت و از هواداران خودشان نیز خواست به هیچ وجه از لیزر استفاده نکنند چرا که این کار را بی فرهنگی است.

گولسیانی در این خصوص نوشت: "برای برد خوشحالم. صحبتی دارم با هوادارانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند و از آن برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازیکنان، از هر تیمی استفاده می‌کنند: اگر به من بستگی داشت، جایی برای شما در استادیوم نبود. اگر تصمیم با من بود شما باید تمام عمر خود را به نور لیزر خیره می‌شدید. خوش‌به‌حال شما که این به من بستگی ندارد."

گولسیانی

او در ادامه نوشته: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان می خواهم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند، زیرا این کار غیراخلاقی، شرم آور، بی فرهنگی، خطرناک و احمقانه است!"

کدخبر: 884860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟