محفلی خودمانی در دل ماه خدا

به گزارش رکنا، حسین شهریاری سرپرست مدیرعاملی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به همراه مدیر حمایتی این صندوق و همچنین مدیر رسانه ای آن با حضور در منزل مربی و داور قدیمی کشتی کشور، ضمن اطلاع دقیق از وضعیت ایشان ، با خانواده وی دیدار گفتگو کرد.

پهلوان علی عرب ٩٥ ساله ، آخرین نسل بازمانده از کشتی‌گیران قدیم است. او ۸۰ سال از عمر خود را روی تشک کشتی و گود زورخانه گذرانده است. وی چهره شناخته شده‌ای در عرصه کشتی است و بارها با حضور در مسابقات بین‌المللی مقام آورده است. او در کارنامه ورزشی خود عضویت در فدراسیون جهانی کشتی، داوری و مربیگری بین‌المللی را دارد.

علی عرب

در این محفل خودمانی ماه رمضان، حسین عرب فرزند این پیشکسوت قدیمی که درحال حاضر وظیفه نگهداری از او و همچنین همسرش را برعهده دارد ضمن قدردانی از سرکشی مدیران صندوق حمایت از قهرمانان قدیمی ورزش کشور افزود: پدرم سالیام سال در کشتی خدمت کرده و حالا که به سن پیری رسیده نیازمند اینگونه حمایتهاست.

شهریاری سرپرست مدیرعاملی صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی کشوررهم با بیان برخی از موانع و مشکلات موجود.، وظیفه خود و همکارانش را پشتیبانی و ایجاد فضای دلگرمی برای پیشکسوتان ورزش دانست و اقزود: اینچنین قهرمانانی سرمایه ورزش کشور بوده  و بهترین الگو برای نسل جدید آن هستند،

در پایان این عیادت و گفتگو از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور هدیه ای به رسم ادب نقدیم این مربی و داور قدیمی ورزش کشتی کشور شد.

کدخبر: 884022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟