عملکرد فوق العاده سردار در بوندس لیگا/ تولد دوباره آزمون زیر نظر ژابی آلونسو+ فیلم
حجم ویدیو: 2.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، آمار اخیر سردار آزمون در بوندس لیگا قابل توجه است؛ او آمار 4 گل و یک پاس گل را ثبت کرده است. موضوعی که نوید بازگشت این مهاجم به روزهای اوج را می دهد.

سردار آزمون در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فصل گذشته به حضور 8 ساله‌اش در فوتبال باشگاهی روسیه پایان داد و با قراردادی پنج و نیم ساله به بایرلورکوزن پیوست، در یکسال اول حضورش در این تیم نتوانست شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد، اما موتور گلزنی این مهاجم 27 ساله چند بازی است که روشن شده است.

آزمون شب گذشته (شنبه) در دقیقه 70 دیدار تیم‌های بایرلورکوزن و اینتراخت فرانکفورت در هفته بیست‌و‌هفتم بوندس‌لیگای آلمان به جای آمین آدلی به زمین رفت و در دقیقه 5+90 روی یک ضدحمله و با فرار زیبایش موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند و خیال ژابی آلونسو و شاگردانش را بابت کسب سه امتیاز این بازی راحت کند، این در حالی است که لورکوزن در دقایق پایانی بازی و زمانی که نتیجه 2-1 بود، از سوی اینتراخت تحت‌فشار قرار داشت.

آزمون که در پنج بازی اخیر لورکوزن در مجموع 201 دقیقه به میدان رفته، موفق شده چهار گل برای این تیم به ثمر برساند، یعنی به طور میانگین هر 50 دقیقه یک گل. سایت «فوتو موب» هم در پایان این دیدار به سردار آزمون نمره 7.2 را داد که نمره خوبی است.

گفتنی است بایرلورکوزن با کسب پنجمین برد متوالی خود در  بوندسلیگا ، 43 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد و شانس این را دارد که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. در جدول بوندس لیگا، لایپزیش و فرایبورگ به ترتیب با 48 و 47 امتیاز در مکان های چهارم و پنجم هستند.

آلونسو

شادی خاص ژابی آلونسو بعد از گل سردار که نشان می‌دهد این اسپانیایی خونسرد به طرز خارق‌العاده‌ای از گلزنی شاگرد ایرانی‌اش خوشحال است.

سردار آزمون در بازی دیشب گل سوم تیم خود را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند. فرار او پشت مدافعان و جا گذاشتن مدافع و دروازه‌بان حریف با ضربه دقیق او به چارچوب دروازه اینتراخت همراه شد تا ژابی آلونسو خوشحالی قابل توجهی داشته باشد. این گل، گزارشگر آلمانی را نیز به وجد آورد و درحالی‌ که سردار مشغول خوشحالی بود، گفت:«او نمی‌تواند گلزنی را متوقف کند.»

کدخبر: 883336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟