کتک کاری ستاره رئال با بازیکن ویارئال/ مشت والورده پاسخ به توهین+ عکس

به گزارش رکنا، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد.  اما اتفاق عجیبی که این شکست را تحت الشعاع قرار داد در واقع بیرون از زمین بازی و در راهروهای خروجی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رخ داد.

زمانی که اتوبوس دو تیم آماده ترک ورزشگاه بودند، والورده نزدیک اتوبوس ویارئال منتظر ماند تا بائنا برسد و بتواند تسویه حساب شخصی‌ای که داشت را با او انجام دهد.

گفته می‌شود که این بازیکن ویارئال پیش از این در جریان تقابل دو تیم به مشکلی که برای والورده و همسرش پیش آمده بود و به نظر می‌رسد که فرزندشان را پیش از تولد از دست داده‌اند اشاره کرده و به او گفته بود: «حالا برو گریه کن که پسرت قرار نیست به دنیا بیاید.»

این موضوع باعث عصبانیت شدید این بازیکن شده اما این تنها دلیل ناراحتی او نبوده و بائنا در بازی شب گذشته هم اظهارات مشابهی را تکرار کرده است. او سعی کرده در زمین به صورت جدی با این بازیکن به خاطرات اظهاراتش برخورد کرده اما موفق نشده و به همین دلیل به او گفته که تاوان حرف‌هایش را بیرون از زمین خواهد داد.

 والورده وقتی او را بیرون از اتوبوس دید سریعا به سمتش رفته و به او گفته است: «حالا حرفی که در زمین زدی را یک بار دیگر تکرار کن.» او بلافاصله مشتی را هم به صورت این بازیکن زده است.

ظاهرا تعدادی از بازیکنان رئال هم در کنار والورده حضور داشته‌اند و این اتفاق در نزدیکی دوربین‌های امنیتی رخ داده که همه چیز را ثبت کرده‌اند و پلیس هم در صحنه حاضر شده است.

باشگاه ویارئال اعلام کرده که اقدامی علیه والورده انجام نخواهد داد و همه چیز بستگی به بائنا دارد. باشگاه رئال مادرید هم حاضر به اظهارنظر در این زمینه نشده است.

ویارئال

تنها تصویر منتشر شده از اتفاق دیشب همین عکس است که صورت ملتهب بائنا را نشان می‌دهد

کدخبر: 883320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟