2 اتفاق خاص برای گل محمدی و بیرانوند

به گزارش رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با 3 گل ملوان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. این پیروزی برای سرخپوشان اهمیت زیادی داشت و آنها را در کورس قهرمانی نگه داشت. البته کسب سه امتیاز این دیدار که با کلین شیت همراه بود، برای گل محمدی و بیرانوند ارزش فردی هم دارد.

امیر قلعه‌نویی در دوران مربیگری خود در سپاهان، ۲۳۶ امتیاز کسب کرد و حالا گل محمدی با ۲۳۷ امتیاز در پرسپولیس بالاتر از قلعه‌نویی در سپاهان در جایگاه چهارم جای گرفت.

از سویی برانکو بالاتر از گل‌محمدی قرار دارد که او هم به همراه قلعه‌نویی با ۳ قهرمانی رکورددار بیشترین قهرمانی با یک تیم است. برانکو در پرسپولیس ۲۵۶ امتیاز بدست آورد و حالا سرمربی فعلی پرسپولیس تنها ۱۹ امتیاز با آمار سرمربی پیشین این تیم فاصله دارد. البته با توجه به اینکه تنها 5 بازی تا پایان لیگ برتر بیست و دوم باقی مانده، قطعا گل محمدی در پایان فصل جاری نمی تواند به امتیازات پروفسور دست یابد.

گل محمدی

بازگشت بیرانوند به صدر جدول کلین شیت

در شرایطی که بیرانوند در نیم فصل اول بی رقیب بود و با عملکردی فوق العاده در سودای دستیابی به دستکش طلایی این فصل بود، رفته رفته شرایط تیم به شکلی شد که او از کورس کلین شیت جا ماند. با این حال او در هفته‌های اخیر بار دیگر شرایط مناسبی داشته و پا به پای پورحمیدی برای دستیابی به دستکش طلای این فصل تلاش می کند.

بیرانوند اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به گلر آلومینیوم اراک و با ثبت چهاردهمین کلین شیت به صدر جدول عملکرد فردی بین گلرها رسیده و باید دید امشب پورحمیدی مقابل استقلال چه نمایشی بجا خواهد گذاشت و آیا قادر به کلین شیت در این جدال خواهد بود تا رقابت بین آنها همچنان ادامه داشته باشد یا خیر.

کدخبر: 882864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟