تیمی که از پیرمردها گل‌ می خورد!/ ایبرا جاودانه شد

به گزارش رکنا، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال میلان در خانه اودینزه با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد. مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، در حالی این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که دروازه‌اش در دقیقه 9 بازی توسط روبرتو پریرا باز شد.

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی روسونری در دقیقه چهارم وقت‌‌های تلف شده نیمه اول از روی نقطه پنالتی کار را برای تیمش به تساوی کشاند، اما تنها دو دقیقه بعد بتو دومین گل را برای اودینزه به ثمر رساند تا میهمان بازنده به رختکن برود. این اولین گل فصل ایبرا برای میلان در چهارمین بازی‌اش برای این تیم پس از مصدومیتی طولانی بود. در نیمه دوم میلان نه تنها نتوانست گل خورده را جبران کند بلکه در دقیقه 70 یک بار دیگر دروازه‌اش توسط کینگسلی ایزیبوئه باز شد و به این ترتیب برای هفتمین بار در این فصل سری A تن به شکست داد.

اتفاق مهم این دیدار به همان گل ایبرا مربوط می شود. زلاتان ابراهیموویچ پس از گلزنی برای میلان مقابل اودینزه، با ۴۱ سال و ۵ ماه و ۱۵ روز به مسن‌ترین گلزن تاریخ سری آ تبدیل شد.

این در حالی است که رکورد قبلی، با ۴۱ سال و ۲۵ روز، در اختیار آلساندرو کاستاکورتا بود که اتفاقا در بازی میلان مقابل اودینزه (سال 2007) به ثبت رسید.

کدخبر: 878727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟