پرسپولیس – سپاهان؛ هواداران در انتظار عیدی!/کدام تیم 1401 را با صدرنشینی تمام می کند؟

به گزارش رکنا، هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال از عصر امروز (شنبه) در حالی با برگزاری دو دیدار در تبریز و تهران آغاز می شود که جدال حساس پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی می‌تواند سرنوشت قهرمان فصل را تا حدود زیادی مشخص کند.

دو تیم در حالی از ساعت 16:45 با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم می روند که 17 روز پیش در جام حذفی مقابل هم صف آرایی کردند و در دیداری مهیج سرخ ها با برتری 4-2 زمین را ترک کردند.

حالا یکبار دیگر گل‌محمدی و مورایس به هم رسیدند و این بار برای افزایش شانس قهرمانی در لیگ، هدفی ندارند جز این که با سه امتیاز از زمین خارج شوند. البته در این بین گل محمدی و شاگردانش نیاز بیشتری به برد دارند و چه بسا تساوی هم در این بازی خارج از خانه برای مورایس، نتیجه راضی کننده ای باشد. از سویی زردپوشان اصفهانی که جام حذفی را با شکست خانگی مقابل پرسپولیس از دست دادند، به هیچ وجه دوست ندارند در کمتر از 20 روز جنگ سرنوشت‌ساز دیگری را به سرخپوشان تهرانی واگذار کنند و دنبال انتقال شکست در جام حذفی هستند.

پرسپولیس که پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل سپاهان در جام حذفی روند خوبی را در لیگ برتر سپری می‌کند، هفته قبل هم یکی از دیدارهای حساس خود مقابل تراکتور را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا در صورت کسب سه امتیاز مقابل سپاهان، به صدر جدول لیگ برتر باز خواهد گشت. گل‌محمدی در این مسابقه شیخ دیاباته را هم پس از مدت‌ها در اختیار خواهد داشت، اما سعید صادقی بار دیگر در لیست غایبان این تیم قرار دارد.

سپاهان و پرسپولیس که با اختلاف یک امتیاز به ترتیب در رده اول و دوم جدول قرار دارند، در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند سال 1401 را با صدرنشینی به اتمام برسانند و در آستانه سال نو، عیدی ارزشمندی به هواداران خود بدهند.

کدخبر: 876399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟