پرسپولیس از مهاجم هلندی غرامت می گیرد/ خارجی های حاضر در ایران بلای جان لوکادیا!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در همین رابطه پرسپولیس خواهان استرداد وجوه پرداختی خود به لوکادیا (حدود ۵۰۰ هزار یورو) و پرداخت غرامت شده است.

تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که فورس ماژور هر حادثه غیرقابل اجتنابی است که مانع اجرای تعهد شخص متعهد شود اما با توجه به ادامه فعالیت مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران، فسخ قرارداد لوکادیا غیرقانونی بوده است.

گفتنی است یورگن لوکادیا هلندی با سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس و گل‌زنی برای باشگاهی مانند برایتون، با بدنی ناآماده به فوتبال ایران آمد اما خیلی زود شم بالای گل‌زنی‌اش را به رخ کشید و توانست با 6 گل زده، بهترین گل‌زن لیگ برتر شود. اتفاق عجیب، ولی پیش از هفته دوازدهم و تقابل حساس پرسپولیس با استقلال رقم خورد.

او در آن مقطع، بیماری همسر و مشکلات خانوادگی را بیان و به‌طور غیرمنتظره‌ای ایران را به مقصد هلند ترک کرد. گرچه مشخص بود که مشکلات خانوادگی لوکادیا بهانه است و او به دلیلی دیگر از ایران رفت. دلیلی که تا زمان انتشار پست اینستاگرامی این بازیکن فقط در حد گمانه‌زنی بود. لوکادیا مدتی بعد با اشاره ضمنی به اتفاقات ماه های گذشته در ایران نوشت: «قضاوت کنید! همه پیام‌های توهین‌آمیز را به من بفرستید. من را میمون صدا کنید! من وقتی آنجا بودم تمام تلاشم را کردم. دیوانه‌کننده است که رسانه‌ها من را طوری نشان می‌دهند که بی‌دلیل از آنجا رفتم.»

کدخبر: 874320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟