یک گزینه خارجی هم پَرید!/ مخالفت سپاهان با حضور مورایس در تیم ملی

به گزارش رکنا، چند روز پیش گزینه های داخلی و خارجی سرمربیگری تیم ملی فوتبال اعلام شد که در این میان، نام ژوزه مورایس سرمربی فعلی سپاهان هم وجود داشت. در حالی که چند گزینه داخلی از جمله امیر قلعه نویی و حسین فرکی از این موضوع انصراف دادند، حالا فدراسیون باید قید یکی از گزینه های خارجی اش را هم بزند.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه سرمربی این تیم هم جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی است، تصریح کرد: در مورد فوتبال سخنگوی فدراسیون صحبت می کند. باشگاه سپاهان نامه رسمی به فدراسیون داده است که به هیچ وجه چنین چیزی را با آن هماهنگ نیست. تمرکز مورایس بر روی تیم است و خودش هم این را اعلام کرده است. باشگاه هم همین را اعلام می کند.

او در مورد ادامه همکاری با این مربی گفت: در حال عقد قرارداد و تامین کار هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که قرار است هیات رییسه فدراسیون فوتبال جلسه دیگری تشکیل دهد یا به تاج تفیض اختیار کرده است؟ تاکید کرد: قاعدتا هر زمان نیاز باشد دوباره جلسه گذاشته می شود. در جلسه اخیر محورها، رویکردها و نقشه راه مشخص شد که جزییات آن را آقای اصولی سخنگوی فدراسیون در موقعیت مقتضی اعلام می کند.

هفته گذشته زنیت روسیه و سپاهان در دیداری تدارکاتی در اصفهان به مصاف هم رفتند. مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه برای برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه در اصفهان اعلام رضایت کرده، گفت: ورزشگاه نقش جهان همه استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را دارد و هر کجا نیاز باشد به فوتبال کمک کنیم این آمادگی را داریم. هنوز درخواستی به ما برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه نقش جهان داده نشده و ما فقط آمادگی خود را اعلام کردیم.

کدخبر: 873819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟