5+1 گزینه سرمربیگری تیم ملی/ فدراسیون از داخلی ها برنامه خواست

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش در مصاحبه ای تاکید کرد که تکلیف جانشین کارلوس کی روش تا قبل از پایان سال جاری مشخص می شود و تیم ملی در فیفادی و بازی‌های دوستانه با سرمربی جدید خود به میدان خواهد رفت.

در این شرایط گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی براینکه سرمربی آینده تیم ملی فوتبال قطعا ایرانی خواهد بود.

با این اوصاف گفته می شود فدراسیون فوتبال از چند گزینه سرمربیگری تیم ملی خواسته تا فردا برنامه خود را به این فدراسیون ارسال کنند.

امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی تارتار و حسین فرکی نفراتی هستند که فدراسیون از آنها برنامه خواسته و قرار است در جلسه سه‌شنبه هیات‌رئیسه شرایط و برنامه‌های گزینه‌های داخلی را بررسی کند.

البته فدراسیون فوتبال به موازات این موضوع، بررسی شرایط گزینه‌های خارجی را هم پیش برده و از میان نفرات خارجی نیز چهره‌هایی مثل ژوزه مورایس و پاکو خمز جزو گزینه‌های فدراسیون برای انتخاب مربی خارجی هستند.

گرچه یکی از نزدیکان فدراسیون که نخواست نامش فاش شود، گفت: در میان نام های خارجی، فلیکس سانچز هم مدنظر رئیس فدراسیون قرار دارد.

به گزارش رکنا، فلیکس سانچز مربی 47 ساله اسپانیایی است که پیش از این سرمربی تیم ملی قطر بود و موفق شد همراه این تیم فاتح جام ملت های آسیا شود. او پس از عملکرد ضعیف در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

نکته مهم درخصوص بررسی و انتخاب احتمالی سرمربی خارجی این است که فدراسیون آخرین شرایط انتقال پول به حساب آن‌ها را بررسی می کند.

کدخبر: 872273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟