سیگار الکترونیکی، هدیه به سرمربی معروف!

به گزارش رکنا، رئال مادرید امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول می رود.

دو پیش از این نیز بارها با یکدیگر دیدار کرده‌اند که چند تقابل اخیر برای رئال خوش یمن بوده و دو جام قهرمانی در لیگ قهرمانان برای آنها به ارمغان آورده است.

از سویی کارلو آنچلوتی و یورگن کلوپ نیز پیش از این بارها با هم رودررو شده اند به خصوص زمانی که مربی ایتالیایی هدایت دیگر تیم شهر لیورپول یعنی اورتون را برعهده داشت. البته تنشی میان آنها وجود ندارد و پیش از این هر دو مربی تاکید کرده اند که روابط شان بسیار خوب و نزدیک بوده و همواره احترام طرف مقابل را به همراه داشته است.

آنچلوتی در آستانه بازی امشب در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این باره اظهار داشت: ما رابطه بسیار خوبی داریم. یک سال و نیم در طول شیوع جهانی ویروس کرونا در کنار هم در لیورپول بودیم. همیشه به هم پیام می‌دادیم و او هدایایی هم برای من ارسال کرده بود. کلوپ واقعا شخصیتی دوست داشتنی دارد.

خبرنگاری از آنچلوتی پرسید که هدیه کلوپ برای او چه بوده؟ سرمربی رئال هم پاسخ داد: سیگار الکترونیکی.

آنچلوتی پیش از این عادت داشت حتی در کنار زمین هم سیگار بکشد اما با توجه به قوانین خاصی که در بسیاری از ورزشگاه‌ها وضع شد، این کار را ادامه نداد.

کدخبر: 871438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟