گفت و گو با فوتبالیست اهوازی که دستفروشی می کند/ مروانی: آدم باید نان بازویش را بخورد + صوت
حجم ویدیو: 66.61M | مدت زمان ویدیو: 00:07:02

به گزارش رکنا، در روزهای گذشته عکسی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و بارها توسط کاربران به اشتراک گذاشته شد. تصویری از امین مروانی بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز که در حال دستفروشی است. پیش از این بارها تصاویری از ورزشکاران رشته های مختلف منتشر شده که برای امرار معاش در حال انجام کارهای دیگر از جمله دستفروشی هستند و تازه ترین مورد به یک فوتبالیست مرتبط است.

امین مروانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی رکنا، درباره شرایط خود اینطور توضیح می دهد: به نظرم آدم باید نان بازویش را بخورد و با شرف زندگی کند. کار خانوادگی ما دستفروشی است و الان هم به همراه مادر و برادر بزرگم در جاده اصلی ملاثانی سبزیجات و صیفی جات می فروشیم و در تابستان خرما و رطب و ... ما 3 خواهر و 4 برادر هستیم و پدرمان چند سال پیش به رحمت خدا رفت.

وینگر تیم فوتبال استقلال ملاثانی افزود: فوتبال زندگی من است و می خواهم به هدفی که دارم برسم. طبیعتا آرزوی هر فوتبالیستی پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در تیم های بزرگ و لژیونر شدن است. در کنار فوتبال، دستفروشی می کنم تا زندگی مان بچرخد و در واقع این کار اسپانسر من است.

او که چند روز پیش در بازی استقلال ملاثانی مقابل چادرملو اردکان، گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، گفت: امسال پاس گل داده و پنالتی هم گرفته بودم اما گل نزده بودم که خدا را شکر اولین گلم را زدم. ما واقعا تیم خیلی خوبی داریم و اگر حمایت شویم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. من از زمانی که استقلال ملاثانی در لیگ دسته سوم بود همراه این تیم بودم تا به لیگ دسته اول صعود کردیم. من از ابتدای فصل تاکنون فقط 10 میلیون تومان گرفته ام. استان و شهر ما سرشار از نفت، گاز و پتروشیمی است و در 3 کیلومتری ما نیروگاه وجود دارد اما حمایتی نمی شویم. همین تیم های نفتی لیگ برتر را ببینید که مشکل مالی دارند و در قعر جدول هستند. واقعا نمی دانیم این همه پول کجا می ورد؟

امین مروانی درباره اینکه کنعانی زادگان مدافع تیم ملی با او تماس گرفته و کمک 50 میلیون تومانی داشته، اظهار داشت: آقای کنعانی زادگان زنگ زد و قول حمایت داد. نمی توانم مبلغی بگویم اما تاکید کرد که هر طور بتواند حمایت می کند و از او ممنونم.

کدخبر: 870389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟