عملیات فریب در فدراسیون فوتبال!

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم ملی فوتبال همچنان بدون سرمربی است و طبق روال همیشه انتخاب نفر اول تیم ملی فوتبال به پروژه ای مخفی تبدیل شده است. در واقع فدراسیون فوتبال علاقه چندانی به شفاف سازی در این خصوص ندارد و اگر هم اظهارنظر یا خبری منتشر می شود، چندان راهگشا نیست و چه بسا در مواردی بر ابهامات می افزاید.

در این شرایط امروز امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مواجهه با یکی از نام هایی که در روزهای گذشته مطرح شده، گفت: هروه رنار تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عربستان است. او حدود سه سال قبل گزینه قطعی و حتمی فدراسیون فوتبال بود و اگر قراردادش را فسخ کند می‌تواند جزو گزینه‌های ما باشد.

در حالی که رسانه ها مشغول گمانه زنی درباره سرنوشت تیم ملی هستند، فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظراست. در روزهای گذشته نام هایی داخلی و خارجی چون امیر قلعه نویی ، برانکو ایوانکوویچ، پاکو خمز و ژوزه مورایس برای هدایت تیم ملی مطرح شد.علوی با اشاره به مطرح شدن این نام ها، افزود: حضور مربیان خارجی موافقانی دارد. در حوزه داخلی هم مربیان شایسته‌ای مثل امیر قلعه‌نویی داریم. او جزو بزرگان فوتبال کشور و پرافتخارترین مربی باشگاهی ماست که تجربه حضور در تیم ملی را دارد اما اجازه بدهید از اسامی عبور کنیم. تلاش فدراسیون این است که به زودی سرمربی تیم ملی بزرگسالان اعلام شود.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد فدراسیون برای جذب مربی خارجی با موانعی مواجه است که احتمال دارد به طور کلی قید آن را بزند. یکی از مهم ترین موارد به بحث مالی مربوط می شود و اینکه با توجه به تحریم ها امکان پرداخت حقوق و قرارداد، دشوار است و از سویی مهدی تاج در پرونده مدیریتی خود موردی به نام مارک ویلموتس را دارد که همچنان پرونده اش باز است.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که علاقه ای ندارد اسمش فاش شود، تاکید کرد که سرمربی آینده تیم ملی به احتمال 99 درصد داخلی است. گرچه به نظر می رسد تاج برای این مهم علاقه چندانی به گفت و گو حتی با نزدیکان فدراسیون هم ندارد و چه بسا نام اعلامی در آینده ای نزدیک، خیلی ها را سورپرایز کند.

کدخبر: 870344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟