ضربه مهلک بازیکن تعویضیِ گل محمدی به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، در ادامه رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از سه هزار تماشاگر میزبان هوادار بود که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. محمدجواد محمدی(۸۷) برای هوادار گل زد.

شاگردان یحیی گل محمدی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هستند، با آگاهی از برتری استقلال برابر پیکان و هم امتیاز شدن با سرخپوشان، گام در میدان گذاشتند و هدفی جز برد نداشتند تا فاصله سه امتیازی با استقلال حفظ شود.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای به نمایش گذاشتند اما در ادامه پرسپولیس با چند حمله سعی در فشار وارد کردن روی دروازه هوادار داشت اما موقعیت های این تیم آنقدر جدی نبود که دروازه حریف را تهدید کند.

نیمه دوم اما برای پرسپولیس با دو تغییر آغاز شد و گل محمدی با تعویض هایش به دنبال استفاده از تاکتیکی هجومی تر بود. کمال کامیابی نیا و فرشاد فرجی وارد زمین شدند تا خط دفاعی سرخپوشان کم تعدادتر شود و وحید امیری بیشتر در کارهای هجومی شرکت کند.

این تغییر سبب ایجاد چند حمله روی دروازه هوادار شد که مهمترینش ضربه سر گولسیانی بود که دروازه بان حریف توپ را برگرداند. حضور فرجی در زمین باعث شد که گولسیانی آزادتر شود و در حملات تیم حضور بیشتری داشته باشد.

در دقیقه ۸۷ فرشاد فرجی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود در پاس به عقب برای بیرانوند دچار اشتباه شد و محمدجواد محمدی در موقعیت تک به تک دروازه پرسپولیس را باز کرد. در واقع سرخپوشان از خودی ضربه مهلکی دریافت کردند فرجی با این اشتباه ضربه مهلکی ب سرخپوشان در بدترین زمان ممکن هم شود.

در حال حاضر هر سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال 39 امتیازی هستند و تنها تفاضل گل، رده آنها را تعیین کرده است. البته در صورتی که سپاهان در دیدار روز سه شنبه برابر ذوب آهن به پیروزی برسد، سه امتیاز از دو تیم تهرانی پیش می افتد.

کدخبر: 869396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟