سرمربی تیم ملی؟ حرفش را هم نزنید!

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در شهر چوار ایلام برگزار شد. پیش بینی می شد صحبت درباره تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی یکی از موارد مورد بحث اعضا باشد. گرچه قرار نبود اسمی اعلام شود اما انتظار می رفت حداقل درباره این موضوع مهم صحبت شود و تبادل نظر صورت گیرد که چنین اتفاقی نیفتاد.

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز هیات رئیسه به میزبانی استان ایلام، گفت: امروز ۲۳ بهمن توفیق شد هیات رئیسه و ریاست فدراسیون فوتبال به مناسبت سالگرد شهادت ۱۵ فوتبالیست که در یک جنایت جنگی و حادثه تاریخی در زمین فوتبال چوار به شهادت رسیده بودند، در استان ایلام حضور پیدا کنند.

وی افزود: پس از حضور در مراسم یادواره این شهدا، جلسه هیات رئیسه با حضور همه اعضا در شهر ایلام تشکیل شد. براساس دستور جلسه‌ای که از قبل ارائه شده بود، بحث‌ها و گفت و گوهایی انجام و مباحثی درمورد آیین نامه و اساسنامه هیات‌های استانی مطرح شد. قرار شد در بخش‌هایی کار کارشناسی بیشتری شده و در جلسات آینده ارائه شود. در حوزه گزارش‌ها، صورت های مالی و بودجه فدراسیون بحث‌ها و گفت وگوهایی داشتیم. اعضای هیأت رئیسه مصوباتی داشتند. در مورد برخی تیم‌های زیرنظر فدراسیون، قراردادهای آن‌ها، تبدیل قراردادها و نحوه همکاری با این تیم‌ها نیز بحث و گفت و گوهایی انجام شد و فدراسیون مصوباتی داشت.

در میان جملات احسان اصولی از آنچه در جلسه امروز هیات رئیسه گذشت، هیچ نشانی از بررسی و بحث درباره سرمربی تیم ملی وجود ندارد. این درحالی است که از ناکامی تیم ملی در جام جهانی 2022، حدود 75 روز می‌گذرد و در این مدت حتی مشخص نشده که قرار است جانشین کارلوس کی روش، خارجی باشد یا داخلی.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش تاکید کرد که «فدراسیون عجله‌ای برای انتخاب سرمربی ندارد!» به نظر می‌رسد موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال آنقدر اهمیت ندارد که اعضای هیات رئیسه درباره آن صحبت کنند. در واقع اعتنایی هم به افکار عمومی نمی شود و شاید برای همین است که در جلسه امروز حتی «حرفش» هم زده نشده است.

 

 

کدخبر: 869039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟