عکس/ نبرد جالب و بامزه فرزندان خردسال حسین ماهینی

حسین ماهینی متولد 25 شهریور 1365 در بوشهر، بازیکن فوتبال است. حسین ماهینی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که عشق و علاقه به فوتبال فرصتی برای ادامه تحصیل بهش نداد، از بچگی عاشق پرسپولیس بوده و خود را پدر اینستاگرام ایران میداند. حسین ماهینی در پست مدافع بازی می‌کند. او فوتبال را به شکل خیابانی و از کوچه‌های بوشهر آغاز کرده‌است. حسین ماهینی همچنین از دوران کودکی، به همراه پدرش، محمدحسین ماهینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر، فوتبال را تجربه کرد. حسین ماهینی در خرداد ۱۳۹۱ با بازیکنانی چون محسن بنگر و سید جلال حسینی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا خط دفاعی جدیدی در این تیم، پدید آید. حسین ماهینی به دلیل چند پسته بودن و به‌کار گرفته شدن در پست‌های گوناگون، به «آچار فرانسهٔ» پرسپولیس، معروف شد.

حسین ماهینی ستاره سابق تیم پرسپولیس یکی از چهره های جنجال برانگیز ماه های گذشته فوتبال کشور است. چرا که او بنا بر اخبار رسمی خبرگزاری دولت ،در حوادث اخیر کشور به علت فعالیت های حاشیه ای در فضای مجازی بازداشت شده بود.

البته این در حالی ست که این بازیکن سابق تیم ملی مدت های زیادی بواسطه ضبط گوشی اش اجازه فعالیت در فضای مجازی نداشت. در هفته های اخیر او با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش اعلام کرد که گوشی اش را تحویل گرفته و دیگر می تواند در شبکه های اجتماعی فعالیت کند.

در همین خصوص او به تازگی تصویر جالب و بامزه ای از صحنه بازی کردن دو فرزندش را در صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر کرده است.

حسین ماهینی

با این حال اغلب کاربران فضای مجازی معتقدند حسی ماهینی با انتشار این تصویر خواسته اولین فعالیت مجازی اش را با رونمایی از لحظات کودکانه و معصومانه دو فرزندش خردسال اش آغاز کند.

 

کدخبر: 856666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟