ارمغانی: بازی‌های سختی با ژاپن و چین داریم/ باید از زمان کوتاه بهترین استفاده را ببریم

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال پیش از پنجره انتخابی جام‌جهانی بسکتبال اظهار داشت: ما پیگیر هستیم یک برنامه مرتب و خوبی برای تیم ملی داشته باشیم چون به دلیل در پیش بودن باشگاه‌های غرب آسیا مجبور هستیم مدت زمان اردوهای ما در پنجره ششم کوتاه‌تر از قبل شود به طوری که تنها یک هفته فرصت داریم با تیم در تهران کار کنیم و سپس به سمت ژاپن برویم.

وی افزود: فعلأ برنامه ما این است همه چیز را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. همچنین قرار شده حامد حدادی به طور مستقیم از چین به ژاپن بیاید تا در کنار ما باشد. از طرف دیگر طبق صحبتی که با رییس فدراسیون داشتیم موافقت وی را برای انجام 2 بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی ژاپن گرفته‌ایم. اگر قرار باشد این اتفاق صورت بگیرد باید فدراسیون ما با فدراسیون ژاپن رایزنی‌هایی انجام دهد تا همه چیز طبق برنامه پیش برود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره اینکه آیا برای جانشینی کسایی‌پور با فدراسیون به جمع‌بندی رسیده‌اند یا خیر، اینطور پاسخ داد: در این رابطه فعلأ با فدراسیون صحبتی نداشته‌ایم و چیزی مشخص نیست.

ارمغانی با اشاره به بازی‌های سخت مقابل ژاپن و چین در پنجره ششم اظهار داشت:2 بازی سخت در پیش داریم با تیم‌هایی که خیلی قوی هستند و بازی‌کردن مقابل آنها چندان راحت نیست. مسلمأ تلاش خواهیم کرد تا با بهترین افراد و بهترین شرایط خودمان را مهیای این دیدارها کنیم تا 2 بازی خوب انجام بدهیم. باید بگویم در این فصل از سال که زمان زیادی نداریم پیش بردن اهداف کار سختی است اما این شرایط برای همه کشورها یکسان و باید بتوانیم از حداقل زمان کوتاهی که در اختیار ما قرار می‌گیرد بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 852030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟