داستان درگیری مسی و بازیکن هلند چه بود؟ / پای آگوئرو در میان است + فیلم

به گزارش رکنا، مهاجمی که کاپیتان آلبی سلسته را عصبانی کرد بازیکن تعویضی هلند بود و در دقیقه 77 به جای ممفیس دیپای وارد زمین شد تا با استفاده از قد بلند او هلند در ضربات هوایی زهردارتر از همیشه ظاهر شوند.

او که به عنوان تعویضی وارد زمین شده بود توانست با بریس خود هلند را از شکست نجات دهد و کار را به وقت اضافه و سپس ضربات پنالتی بکشاند. این در حالی است که وی متولد 1992 در بورن است و برای بشیکتاش ترکیه بازی می‌کند و در ضربات پنالتی هم موفق شد توپ را وارد دروازه کند. 

پس از پیروزی تیم ملی آرژانتین مقابل هلند در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر ، لیونل مسی با ووت وگهورست، بازیکن هلندی‌ها که هر 2 گل تیمش را به ثمر رساند دچار درگیری لفظی شد.

ووت وگورست در راه رسیدن به رختکن به دنبال لیونل مسی بود. در نهایت با سرخیو آگوئرو و 2 بازیکن دیگر آرژانتینی درگیر شد.

البته مسی در حین مصاحبه خود با TyC Sports این بازیکن تیم ملی هلند را به جنجالی‌ترین شکل ممکن مورد تمسخر خود قرار داد و به وی گفت: به چی نگاه می‌کنی احمق برو آن طرف !

همچنین در ادامه سرخیو آگوئرو هم با استفاده از عبارت "خفه شو" وگورست را مورد خشم خود قرار داد و در ادامه هم چند بازیکن دیگر تیم ملی آرژانتین وارد عمل شدند. پس از این اتفاق سرخیو آگوئرو جزئیات این درگیری عجیب و غریب را فاش کرد و گفت: تازه داشتیم وارد رختکن می‌شدیم. او شروع کرد به گفتن: هی مسی هی مسی و لئو برگشت، نگاهش کرد و همان موقع بود که درگیری به وجود آمد. من هم به او گفتم خفه شو و وی در ادامه به من گفت که تو نمی‌توانی به من بگویی خفه شو. من هم گفتم باشه ولی تو نباید با مسی صحبت کنی. بعد هم به هم دست دادیم و برای هم آرزوی موفقیت کردیم!

انتهای پیام/

کدخبر: 851314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟