ستاره بارسلونا در تمرین آلومینیوم + عکس

 به گزارش رکنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک جهت آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر، اردویی در کشور ترکیه برگزار کرده است. تیم اراکی، با توجه به تعطیلات لیگ برتر، اردوی خود را در کشور ترکیه برگزار کرده است. اردوی آلومینیوم که از روز شنبه، ۱۲ آذرماه در شهر آنتالیا آغاز شده، به مدت ۱۰ روز ادامه دارد. شاگردان رحمتی در این اردوی آماده‌سازی، چند مسابقه تدارکاتی هم انجام خواهند داد تا بتوانند خود را برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر آماده کنند.

آلومینیومی‌ها پیش از آغاز اردوی خود در ترکیه، بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های شمس آذر قزوین و تیم ب آلومینیوم اراک انجام دادند که یک بازی با شکست یک بر صفر شمس آذر قزوین همراه بود و شاگردان رحمتی مقابل تیم آلومینیوم اراک «ب» به برتری ۷ بر صفر رسیدند. تمرینات آلومینیومی‌ها پس از شروع تعطیلات لیگ برتر، از ۲۱ آبان آغاز شده بود.

وضعیت آلومینیوم در تعطیلات/ از اردوی ترکیه تا حضور آردا توران!

یکی از نکات جالب حضور آلومینیومی‌ها در ترکیه، حضور آردا توران در تمرینات این تیم بود. کاپیتان سابق تیم ملی ترکیه و هافبک پیشین بارسلونا و اتلتیکو مادرید که تا فصل گذشته عضو تیم گالاتاسرای بود و در سوپرلیگ ترکیه به میدان می‌رفت، روز سه‌شنبه شاهد تمرینات تیم بود و به اردوی آلومینیومی‌ها آمد. کاپیتان سابق تیم ملی ترکیه عنوان کرد در محل اردوی تیم فوتبال آلومینیوم حضور پیدا می‌کند و با مدیران باشگاه و سید مهدی رحمتی گفت‌وگویی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 851174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟