گزارش جالب فیبا از لحظه‌شماری ستاره ایران برای غرب آسیا

به گزارش رکنا، محمد جمشیدی چشم‌انداز بسکتبال غرب آسیا را به خوبی می‌شناسد. او تقریباً یک دهه است که یک ستاره در منطقه بوده است، بنابراین می‌داند که وقتی برای گرگان در افتتاحیه لیگ WASL غرب آسیا به میدان می‌آید تا حدودی چه انتظاری از او می‌رود.

جمشیدی درست از لحظه‌ای که متوجه شد گرگان با ریاضی از لبنان، الکرامه از سوریه و نفت از عراق به گروه B کشیده شده است، یک مسابقه خاص را برای خود ایجاد کرد.

او در این مورد گفت: بی صبرانه منتظر بازی مقابل ریاضی و وائل اراکجی هستم.

چه کسی مشتاق تماشای بازی بین 2 تن از بهترین بازیکنان منطقه نیست که به مصاف یکدیگر بروند؟ خبر خوب این است که جمشیدی و هواداران نباید زیاد منتظر بمانند زیرا جدال گرگان و ریاض اولین بازی 2 تیم خواهد بود.

او گفت: من برای بازی در WASL بسیار هیجان‌زده هستم.مطمئنم که تجربه خوبی خواهد بود.

بنابراین، با توجه به اینکه گرگان و جمشیدی باید به مصاف تیم‌هایی مانند ریاض، الکرامه و النفت بروند، صعود به دور بعد کار آسانی نخواهد بود، اما جمشیدی به خودش و تیم اعتماد دارد.

ستاره 31 ساله می‌گوید: من معتقدم تیم خوبی داریم و مطمئناً به دنبال مقام اول هستیم. این اعتماد به خوبی پایه و اساس است.

جمشیدی یکی از بهترین بازیکنان نه تنها در ایران، بلکه در کل قاره آسیا است.

در نهایت جمشیدی می‌داند که هدف بزرگ‌تری نیز با گرگان برای غرب آسیا در نظر گرفته شده است. آنها قبلاً جایگاه خود را به عنوان یکی از باشگاه‌های برتر ایران تثبیت کرده‌اند، اما اکنون می‌توانند خود را در مقابل بهترین باشگاه‌های منطقه ثابت کنند و در عین حال شانس پیشرفت را هم خواهند داشت.

جمشیدی گفت: فکر می‌کنم [WASL] به رشد بسکتبال آسیا کمک می‌کند زیرا تیم‌ها با انجام بازی‌های بیشتر مقابل یکدیگر بهتر خواهند شد. گرگان بهترین هواداران را دارد. ما به داشتن آنها افتخار می‌کنیم و آنها خطرناک‌ترین سلاح ما هستند. آنها انتظار قهرمانی دارند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

کدخبر: 850760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟