شیرهای اطلس به لاروخا رحم نکردند/ مراکش شاخ گاو را شکست

به گزارش رکنا، در هفتمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران تیم‌های ملی اسپانیا و مراکش در ورزشگاه اجوکیشن سیتی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه وقت‌های معمول گلی در بر نداشت.

در وقت‌های اضافی هم گلی از دروازه 2 تیم عبور نکرد تا در پایان 120 دقیقه بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و تکلیف تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شود. در ضربات پنالتی مراکش توانست برای نخستین بار در تاریخ خود با شکست لاروخا در کمال تعجب به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. در ضربات پنالتی اسپانیایی‌ها هر 3 پنالتی خود را خراب کردند اما شاگردان رگراگی از 4 ضربه 3 ضربه را تبدیل به گل کردند.

بدین ترتیب با این نتیجه مراکش با برتری مقابل نامدار خود در مرحله یک چهارم نهایی با برنده آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی که امشب میان پرتغال و سوئیس برگزار می‌شود، روبه‌رو خواهد شد.

*تیم ملی مراکش:

یاسین بونو، نایف آگرد (۸۴ جواد ال یمیغ)، رومین سایس، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی (۸۲ یحیی عطیات الله)، سفیان آمرابات، ازدین اوناهی (۱۲۰ بدر بنون)، سلیم عماله (۸۲ ولید چدیرا)، حکیم زیاش، سوفیان بوفال (۶۶ عبدالصمد ازالزولی) و یوسف النصیری (۸۲ عبدالحمید سبیری)

سرمربی: ولید رگراگی

*تیم ملی اسپانیا:

اونای سیمون، جوردی آلبا (۹۸ الکس بالده)، مارکوس یورنته، رودری، آیمریک لاپورت، سرخیو بوسکتس، پدری، پابلو گاویرا (۶۳ کارلوس باراگان سولر)، دنی اولمو (۹۸ آنسو فاتی)، مارکو آسنسیو (۶۳ آلوارو موراتا) و فران تورس (۷۶ نیکو ویلیامز (۱۱۹ پابلو سارابیا))

سرمربی: لوئیز انریکه

انتهای پیام/

کدخبر: 850481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟