واکنش جالب سرمربی تیم تپانچه به اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی!

محسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه آیا از نتیجه و عملکرد هانیه رستمیان در جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی راضی بود یا خیر، اظهار داشت: دوازده نفر برترین‌های جهان و المپیک که در رنکینگ جهانی دارای جایگاه اول تا دوازدهم بودند به مسابقات فینال فینالیست‌ها با نام جام ریاست فدراسیون جهانی دعوت شده بودند تا برای کسب کاپ "تارگت طلایی" با هم رقابت کنند تا در پایان برترین تیرانداز سال جاری میلادی مشخص شود. 

وی ادامه داد: هانیه رستمیان در بخش مقدماتی با عملکرد خوبی که انتظار داشتیم ظاهر شد و در نیمه‌نهایی هم در گروه سختی قرار داشت و تنها از این گروه 2 نفر به فینال راه پیدا می‌کردند که وی در گروه خودش با اختلاف یک امتیازی نسبت به دیگران چهارم شد. 2 نفری که از گروه او بالا رفتند در پایان هم به عناوین اول و دومی مسابقات بسنده کردند. رستمیان برای نخستین‌بار در تاریخ تیراندازی ایران توانست به جایگاه ششمی برسد که کسب این جایگاه در تاریخ این رشته اتفاقی بی‌سابقه محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی تپانچه افزود: عملکرد وی بسیار عالی بود زیرا با وجود نداشتن فشنگ کافی و همچنین زمان محدود بین قهرمانی جهان در مصر و این مسابقات عملکردش فراتر از تصور بود. از این بابت به او خسته نباشید می‌گویم. حتی عملکرد مناسب تیرانداز ما، موجبات تحسین رییس فدراسیون جهانی شد وی ابراز خرسندی کرد از عملکرد تیم تپانچه ایران در مسابقات اخیر و آینده روشنی برای ما ترسیم کرد و به ما گفت در آینده حمایت‌های بیشتری از کشورهای در حال توسعه از جمله ایران داشته باشد.

نصراصفهانی درباره اینکه چه نظری درباره اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال دارد، اینطور پاسخ داد: درست نیست مسئولان تبعیض بین رشته‌ها قائل شوند زیرا اولین نفری که به سهمیه المپیک رسید از رشته تیراندازی و یک خانم بود. ما از مسئولان وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک توقع بیشتری داریم زیرا روزی پنجاه میلیون مبلغی چشم‌گیر بود اما اکنون برای یک ورزشکار حرفه‌ای ناچیز است زیرا مبلغ خرید سلاح و تجهیزات وی چیزی در حدود 130 میلیون تومان است. درست نیست مسئولان تبعیض قائل شوند. امیدوارم تا در این وضعیت سخت که بانوان ما با پوشش اسلامی در رقابت‌ها شرکت می‌کنند و با افتخار پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورند، توجه ویژه‌تری به بانوان شود.

وی با تشکر از رییس فدراسیون برای حمایت از تیراندازان گفت: از شخص رییس فدراسیون کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت با تلاش‌های مضاعفی که داشت، توانست فشنگ مناسب برای تمرینات رستمیان و سایر بچه‌ها فراهم کند.

سرمربی تیم تپانچه در پایان درباره زمان شروع مرحله جدید اردوها گفت: اولین اردوی منتهی به بازی‌های آسیایی از روز بیستم آذر در کمپ تیم‌های ملی و به مدت 3 هفته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 850321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟