استقبال داوری از حضور مسئولان فیبا برای گسترش بسکتبال در مدارس

به گزارش رکنا، برنامه مدارس Ball'In آسیا در دفتر منطقه‌ای فیبا به گسترش تأثیر خود در سراسر قاره با یک برنامه 4 روزه در تهران از 25 تا 28 نوامبر ادامه داد.

Ball'In Schools یک پروژه توسعه بسکتبال پایه است که هدف آن کمک به کاشت بذر عشق برای بازی بسکتبال در سنین پایین، به ویژه در مدارس است. در سال‌های گذشته، برنامه‌های مدارس Ball'In در بوتان، لائوس و عمان برگزار می‌شد که در هر کشور مورد استقبال قرار گرفت. در اوایل امسال، مدارس Ball'In نیز در عربستان سعودی، مالدیو، فلسطین، لبنان، قطر، مغولستان و اردن سازماندهی شد. 

این برنامه به چالش‌های رایج و رایجی می‌پردازد که پیشرفت بسکتبال را کند می‌کند، مانند حضور ناکافی این ورزش در مدارس. فقدان مسابقات و مسابقات گروه های سنی یا کیفیت پایین زیرساخت‌های بسکتبال و دسترسی محدود. مدارس Ball'In این کار را با توانمندسازی سفیران محلی با برنامه‌ای برای فشار دادن بسکتبال در مدارس انجام می‌دهد. این برنامه‌ها توسط کارشناسان انتخاب شده توسط دفتر منطقه‌ای فیبا آسیا آموزش می‌بینند، جایی که سفیران از آموخته‌های خود استفاده می کنند و ابتکار عمل را برای معرفی یا افزایش آگاهی انجام می‌دهند.

جواد داوری، رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در مورد این اتفاق گفت: مایلم از دفتر منطقه‌ای آسیا که فرصت حضور در مدرسه Ball'In در ایران را به ما داد، قدردانی کنم. این برنامه امیدواریم که الهام بخش باشگاه‌های محلی ما و همه ذینفعان مربوطه در سراسر کشور باشد تا بر جوانان و توسعه مردمی تأکید بیشتری کنند.

همچنین رامین رضایی از جمله مربیانی بود که در این مراسم حضور داشت.

رضایی گفت: این برنامه به ما کمک می‌کند تا به ارتقا، توسعه بازی و شناسایی استعدادها کمک کنیم. این برنامه به ما نشان داد که چگونه جوانان را جذب کنیم تا عاشق بازی بسکتبال شوند و فقط روی مهارت‌های فردی آنها تمرکز نکنیم. به مربیان آموزش داده شد که فقط بر آموزش نحوه برنده شدن تمرکز نکنند، بلکه چگونه بازیکنان را برای بازی هیجان‌زده کنند. بسکتبال. همچنین به آنها نشان داده شد که چگونه جلسات را خلاقانه و سرگرم‌کننده کنند تا بچه‌ها مدام درخواست بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 849005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟