واکنش دایی به حذف تیم ملی : مردم دیگر کی روش را دوست ندارند/ صعود هم می‌ کردیم دوزار ارزش نداشت

محمد دایی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد ناکامی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر اظهارداشت: در بازی با آمریکا مثل بازی با انگلیس ترسو بودیم و چوبش را هم خوردیم. ما در 2 بازی از 3 بازی بسیار بد و ترسو بودیم و تیم ترسو هم نباید صعود کند.

وی در واکنش به این موضوع که با این شرایط آیا باید کارلوس کی‌روش در تیم ملی بماند یا خیر، گفت: کی‌روش دیگر در ایران جایگاهی ندارد و مردم دیگر او را از نظر فنی یا رفتاری دوست ندارند به نوعی کار کی‌روش در تیم ملی تمام شده. البته متاسفانه در تیم ملی ما تصمیم گیرنده چند بازیکن خاص هستند نه مسئولان ورزش ایران.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در آمدن کی‌روش به تیم ملی چند بازیکن تاثیرگذار بودند و وای به حالی فوتبالی که بازیکن برای سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرند. با این شرایط و نوع آمدن کی‌روش حتی اگر صعود هم می‌کردیم دوزار ارزش نداشت. متاسفانه چند بازیکن که در اندازه این حرف‌ها نبودند برای تیم ملی تصمیم گرفتند و الان چیزی نمی‌گویند.

دایی در خصوص حضور چند بازیکن مسن در تیم ملی هم خاطرنشان کرد: فوتبال به سن و سال نیست و بازیکن تاجایی که توان دارد می‌تواند کمک کند اما این بازیکنان مسنی که با تیم به جام جهانی رفتند اصلا کاری نکردند. ما در لیگ خودمان بازیکنان به مراتب بهتر از آنها داشتیم. کی‌روش همان بازیکنان 8 سال پیش را دور خودش جمع کرده بود و دیدید که نتیجه هم نگرفت. برخی از این بازیکنانی که در تیم ملی بودند به عنوان تماشاگر به جام جهانی رفته بودند. ‌

کدخبر: 848488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟