آشوبی: تیم ملی مقابل ولز کم اشتباه ظاهر شد / شاگردان کی روش باید شجاعانه بازی کنند

فرزاد آشوبی در گفت و گو با رکنا، در ارتباط با پیروزی ایران مقابل ولز در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تیم ملی ولز، وابستگی فنی و روحی زیادی به گرت بیل داشت و دیدید که وقتی این بازیکن مقابل ایران در اوج نبود، ولز هم نتوانست نمایش درخشانی داشته باشد. در واقع بیل مانند یک محرک روحی و روانی برای بازیکنان ولز عمل می‌کند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد تیم ملی ایران تصریح کرد: ولز تقریبا تیم متشکل و خوبی بود اما در دیدار مقابل ایران، این تیم ملی ما بود که تیم برتر میدان بود. ما توانستیم با یک بازی کم اشتباه مقابل ولز، این تیم را شکست دهیم. اگر مقابل آمریکا هم همینطور شجاعانه بازی کنیم، شانس پیروزی داریم.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون عملکرد نماینده‌های آسیا در جام جهانی 2022 قطر افزود: عربستان، قطر، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی همگی به عنوان نمایندگان آسیا بازی‌های شجاعانه‌ای به نمایش گذاشتند و دیدید که تیم ایران هم وقتی ترس را کنار گذاشت، مقابل ولز به پیروزی رسید.

هافبک سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از لیگ بیست و دوم بعد از اتمام جام جهانی گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و استقلال، گل گهر و سپاهان، جدی‌ترین رقبای آن هستند. با این وجود، تیم یحیی گل محمدی برای خلق موقعیت گلزنی، نیازمند ایده‌های بیشتری است.

آشوبی درباره عملکرد پرسپولیس عنوان کرد: آمار نشان می‌دهد که عملکرد پرسپولیس در فاز تدافعی، فوق‌العاده است. پرسپولیس تنها 3 گل خورده که نشان دهنده دژ مستحکم تدافعی این تیم است. اما در سوی مقابل به طور میانگین در هر بازی، یک گل زده که برای تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد، آمار درخشانی نیست.

وی درباره عملکرد رقبای پرسپولیس بیان کرد: استقلال، گل گهر، نساجی و تراکتور بیشتر از پرسپولیس گل زده‌اند و نفت مسجد سلیمان قعر جدولی به اندازه پرسپولیس گل زده است. این آمار نشان می‌دهد پرسپولیس نیاز به خلاقیت برای خلق موقعیت گلزنی دارد. مشکل پرسپولیس فقط گلزنی نیست و بخشی از معضل این تیم این است که در رسیدن به دروازه حریف و ایجاد موقعیت، مشکل دارد.

هافبک سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در پایان در ارتباط با راه حل شاگردان یحیی گل محمدی برای حل مشکلات تهاجمی خود، خاطر نشان کرد: پرسپولیس باید ایده‌های بیشتر و متنوع‌تری را در فاز تهاجمی اجرا کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 847450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟